BoomBoxx Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Vi vurderer å selge V40'n billig for å kjøpe en nyere modell, men kom nettopp på en liten alternativ tanke. Hva med å importere en T4 fra England (der koster de rundt 20-30.000!!) og bygge om? Er det noen som vet hva som IKKE passer, dersom jeg skal bygge om min '96/'97 2.0 NA til 1.9 T4? Evt. hvilken årsmodell jeg må kjøpe for at alt skal passe rett over? På den måten kan man jo bygge om den gamle kosebilen til en skikkelig råtass, og det trenger ikke koste stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Dette var kanskje ikke den mest besøkte delen av forumet. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 høyr på x40nordic.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Så lenge både din bil, samt delebilen er fas1 (og du har hele bilen) så skal det ikke være noe stort problem, men om det er verdt jobben kan nok diskuteres. Kjøp heller en 2.0T eller T4 er mitt råd! Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg