digitass Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hei alle sammen. Jeg skal selge en 91 mod. Toyota Corolla 1.6 Si, og er litt usikker på verdien av bilen ettersom at dette er en bil som sjelden befinner seg på bruktmarkedet. Bilen er gått 251.000 km. Motor/gearkasse/interiør er i god stand. Karroseriet har en del rust, men ikke verre enn at det går ann å fikse på. Bilen er ikke EU-godkjent, frist for kontroll 31/8. Grunnen til at den ikke er eugodkjent er venstre drivaksel-ytre ledd, eksoslekasje flexrør ved første potte, og påfølgende høy CO og høy Lambda. Bilen har 1.6i - 16v - 105HK - Sportsinteriør - Servo - Sentrallås - Soltak - El. speil. + + Håper noen av dere allvitere kan hjelpe meg... Siter - Opel Omega 2.0i 16v CD 96 mod. - Toyota Corolla 1.6 Si 16v 90 mod. (Selges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 usett kunne jeg gitt deg 2000,- Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hei alle sammen. Jeg skal selge en 91 mod. Toyota Corolla 1.6 Si, og er litt usikker på verdien av bilen ettersom at dette er en bil som sjelden befinner seg på bruktmarkedet. Bilen er gått 251.000 km. Motor/gearkasse/interiør er i god stand. Karroseriet har en del rust, men ikke verre enn at det går ann å fikse på. Bilen er ikke EU-godkjent, frist for kontroll 31/8. Grunnen til at den ikke er eugodkjent er venstre drivaksel-ytre ledd, eksoslekasje flexrør ved første potte, og påfølgende høy CO og høy Lambda. Bilen har 1.6i - 16v - 105HK - Sportsinteriør - Servo - Sentrallås - Soltak - El. speil. + + Håper noen av dere allvitere kan hjelpe meg... Hvis du sørger for å få den EU-godkjent, kan du sikkert klare å loppe noen for 15-20000. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg