Gå til innhold

Ny 5 serie - 523i ?

Ranger emnet


C200E

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Etter å ha gått i grøfta etter 2 uker med min nye 520i er det på tide med ny bil igjen... jeg som var så fornøyd med bilen.. :(

 

cellphone_1214865788.jpg

 

Hvorfor kjøper jeg 5 serie IGJEN ? Enkelt, fordi den har reddet livet mitt en gang, hadde jeg kjørt en annen bil tror jeg ikke det hadde sett like pent ut. :S

 

Planen er og gå for en 523i nå, men lurer litt på hvordan disse er generellt sett på 240.000km ?

 

Dyre biler og ha på verkstedet eller ? Nei jeg skrur ikke selv

 

Stag ? pakkninger etc. ?

 

Neste bil nå vil det _ikke_ være full kasko på, av enkle grunner tap av bonus allerede og har da ikke råd til å kjøre med full kasko.

1995 Mercedes benz (W202) C200 Elegance 2,0l

1998 BMW 520i - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

så lenge bilen ser godt holdt ut og føles bra så går du etter mage følelsen..

 

Kjøpte 523 med manuell gir som var gått 215..gått 221 no..funker som faen og har god futt i seg enda så..anbefaler på det sterkeste..ikke heng deg alltid opp i km om alt annet virker bra:D

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

 

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med toppen er vel mest på de gamle BMW'ene, nå tror jeg ikke de er verre en andre merker...

 

Men 523 er en litt dyrere å forsikre en 520. sjekka pris på if..

begge 97 mod, 150 000 i kjørelengde, samme utstyr etc,

delkasko med 12 000 km i året, og 60% bonus ble det 3300 for 520 og 6200 for 523 ;)

 

Det smarteste er å kjøpe en bil som har vert på naf test, der sjekker de _alt_ :) er ikke en dyr pris å betale om du vil ha en sikker bil, er vel 1500 kroner eller noe!

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår