Gå til innhold

nå er jeg lei passat ja

Ranger emnet


gotthard

Anbefalte innlegg

vel, min skal nå skrus sammen og selges fort som f, med tap!

bytta alle lagerene og tre nav på den, pluss masse små ting for eu-kontrollen. Muligheten for at jeg nå da har en bil jeg kan bruke i mange år uten større utgifter er jo nå stor, men jeg tar ikke sjangsen på det.

alldri mer passat på denna karn.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Volvo V70 2,4D 2008

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Før eller siden, just you wait :) hehe

bilen har ventet i 6år til nå, så kan sikkert vente litt til jeg. hehe.

Vw slv sier de hadde rettet opp de fleste forstillingsproblemer i 01 utgaven. alle jeg kjenner som har over 00 mod har hatt det utrolig fint med den. er jo en grunn til at det er en populær bil..

men men. sikkert mye feil med noen av disse. hørt det jeg å.

tror heller ikke at dette gjelder alle passater i verden, min kommer rett fra Tyskland(importbil).

musikk uten bass er som jenter uten pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eller siden, just you wait :) hehe

 

Helt korrekt!

Det er bare et tidsspørsmål før slitedeler må byttes, og dette gjelder ikke bare Passat (ref. han som aldri mer skulle ha Passat fordi noen slitedeler måtte byttes)

VW Passat 1,9 TDi 4-Motion, 2003, Highline

TS Racing 180 HK, 400 Nm, K&N filter, 225/40-18"

Alcantara skinn, Bi-Xenon, Multifunk. ratt

TomTom 910 GPS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg angrer på at jeg kjøpte den forbanna drittbilen... Det er bare trøbbel trøbbel trøbbel og trøbbel... Nå har til og med kaffekopp holderen tatt kveld.. så nå veit jeg ikke hvor mye mer tull med den møkkabilen jeg orker!

 

Modell og utgave takk

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og er klar over at mann må bytte slitedeler på en bil, helt ok og bytte lagere, menn når du samtidig må bytte samtlige nav fordi de er utslitt etter 200,000 da er det ikke mye tysk kvalitet over det.

har hatt andre biler som har hatt mere på telleren uten de store slitasjene jeg ser på denne bilen. ja det kan være at jeg har hvert uheldig men passat er faktisk ikke en så stor konge bil at jeg tar sjangsen på og beholde den, langt mindre handle en til.

mann handler ut i fra egen erfaring, o minn erfaring med wv har ikke hvert noe og skryte av akurat.. menn, vi får se hva som skjer.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Volvo V70 2,4D 2008

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri gjort noe med min Passat jeg. Passat 02 mod stv. helt strøken.

bruk original deler så kankjse det blir bedre?? ikke vet jeg, men det er min erfaring fra tidligere biler. hihi

 

Første som ryker er jo nettopp orginaldelene.. ellers hadde vi jo ikke bytta noe :P. Orginalene er grunnen til helvette (tror da ikke VAG leverer med uorginale deler...).

 

Om forstillinga mi har noe kluss nå.. så blir jeg F. mei forbanna :S. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og er klar over at mann må bytte slitedeler på en bil, helt ok og bytte lagere, menn når du samtidig må bytte samtlige nav fordi de er utslitt etter 200,000 da er det ikke mye tysk kvalitet over det.

har hatt andre biler som har hatt mere på telleren uten de store slitasjene jeg ser på denne bilen. ja det kan være at jeg har hvert uheldig men passat er faktisk ikke en så stor konge bil at jeg tar sjangsen på og beholde den, langt mindre handle en til.

mann handler ut i fra egen erfaring, o minn erfaring med wv har ikke hvert noe og skryte av akurat.. menn, vi får se hva som skjer.

 

Tysk å kvalitet er ikke helt det riktige da, vet ikke hvor folk får slikt ifra eg (sikkert noen rykter), hadde det ikke vert for at passaten var så mye billigere enn de japanske modellene eg ville ha, pga 4x4 er must, så hadde det nok ikke blitt tysk på meg, er vel ikke noen så har mer problemer enn tyske biler, nå har drivakslene på min 2001 begynt å brumme, bakbremsene har eg måtte smørre pga det luktet svidd,brytern til vinduet på førersiden virker kun i ene hakket, eg regner med den kommer til å koste endel på den tiden eg trenger denne,. Så det spørs ikke om det ville vert billigere å kjøpe en japansk uansett.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins jo andre tyske/ europeiske merker som kan være et alternativ :viske:

 

Dette er jo ganske enkelt å bli enige om, er jo bare å se på AutoIndex osv. der ser vi jo hvilke merker og modeller som har mest/ minst feil. I listen over mest missfornøyde kunder ligger vel vw ganske høyt oppe ja..

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins jo andre tyske/ europeiske merker som kan være et alternativ :viske:

 

Dette er jo ganske enkelt å bli enige om, er jo bare å se på AutoIndex osv. der ser vi jo hvilke merker og modeller som har mest/ minst feil. I listen over mest missfornøyde kunder ligger vel vw ganske høyt oppe ja..

 

http://www.motor.no/forbruker/autoindex/article245883.ece

 

f.eks

 

http://www.loyaltygroup.dk/filearchive/2/2844/FDM_BMW-tilbage-som-nummer-1_maj08.pdf

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår