gotthard Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 vel, min skal nå skrus sammen og selges fort som f, med tap! bytta alle lagerene og tre nav på den, pluss masse små ting for eu-kontrollen. Muligheten for at jeg nå da har en bil jeg kan bruke i mange år uten større utgifter er jo nå stor, men jeg tar ikke sjangsen på det. alldri mer passat på denna karn. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Før eller siden, just you wait :) hehe bilen har ventet i 6år til nå, så kan sikkert vente litt til jeg. hehe. Vw slv sier de hadde rettet opp de fleste forstillingsproblemer i 01 utgaven. alle jeg kjenner som har over 00 mod har hatt det utrolig fint med den. er jo en grunn til at det er en populær bil.. men men. sikkert mye feil med noen av disse. hørt det jeg å. tror heller ikke at dette gjelder alle passater i verden, min kommer rett fra Tyskland(importbil). Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGG- Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Før eller siden, just you wait :) hehe Helt korrekt! Det er bare et tidsspørsmål før slitedeler må byttes, og dette gjelder ikke bare Passat (ref. han som aldri mer skulle ha Passat fordi noen slitedeler måtte byttes) Siter VW Passat 1,9 TDi 4-Motion, 2003, Highline TS Racing 180 HK, 400 Nm, K&N filter, 225/40-18" Alcantara skinn, Bi-Xenon, Multifunk. ratt TomTom 910 GPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0lle Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Min er også import fra tyskland, måtte bytte mansjetter på drivknutene nå, billigere enn at drivleddene ryker iallefall :p Den er 2001 riktignok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Min er også import fra tyskland, måtte bytte mansjetter på drivknutene nå, billigere enn at drivleddene ryker iallefall :p Den er 2001 riktignok ;) fornøyd med den da? jeg digger min. heheh Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Å som jeg angrer på at jeg kjøpte den forbanna drittbilen... Det er bare trøbbel trøbbel trøbbel og trøbbel... Nå har til og med kaffekopp holderen tatt kveld.. så nå veit jeg ikke hvor mye mer tull med den møkkabilen jeg orker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Å som jeg angrer på at jeg kjøpte den forbanna drittbilen... Det er bare trøbbel trøbbel trøbbel og trøbbel... Nå har til og med kaffekopp holderen tatt kveld.. så nå veit jeg ikke hvor mye mer tull med den møkkabilen jeg orker! Modell og utgave takk Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 jeg og er klar over at mann må bytte slitedeler på en bil, helt ok og bytte lagere, menn når du samtidig må bytte samtlige nav fordi de er utslitt etter 200,000 da er det ikke mye tysk kvalitet over det. har hatt andre biler som har hatt mere på telleren uten de store slitasjene jeg ser på denne bilen. ja det kan være at jeg har hvert uheldig men passat er faktisk ikke en så stor konge bil at jeg tar sjangsen på og beholde den, langt mindre handle en til. mann handler ut i fra egen erfaring, o minn erfaring med wv har ikke hvert noe og skryte av akurat.. menn, vi får se hva som skjer. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 har aldri gjort noe med min Passat jeg. Passat 02 mod stv. helt strøken. bruk original deler så kankjse det blir bedre?? ikke vet jeg, men det er min erfaring fra tidligere biler. hihi Første som ryker er jo nettopp orginaldelene.. ellers hadde vi jo ikke bytta noe :P. Orginalene er grunnen til helvette (tror da ikke VAG leverer med uorginale deler...). Om forstillinga mi har noe kluss nå.. så blir jeg F. mei forbanna :S. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 jeg og er klar over at mann må bytte slitedeler på en bil, helt ok og bytte lagere, menn når du samtidig må bytte samtlige nav fordi de er utslitt etter 200,000 da er det ikke mye tysk kvalitet over det.har hatt andre biler som har hatt mere på telleren uten de store slitasjene jeg ser på denne bilen. ja det kan være at jeg har hvert uheldig men passat er faktisk ikke en så stor konge bil at jeg tar sjangsen på og beholde den, langt mindre handle en til. mann handler ut i fra egen erfaring, o minn erfaring med wv har ikke hvert noe og skryte av akurat.. menn, vi får se hva som skjer. Tysk å kvalitet er ikke helt det riktige da, vet ikke hvor folk får slikt ifra eg (sikkert noen rykter), hadde det ikke vert for at passaten var så mye billigere enn de japanske modellene eg ville ha, pga 4x4 er must, så hadde det nok ikke blitt tysk på meg, er vel ikke noen så har mer problemer enn tyske biler, nå har drivakslene på min 2001 begynt å brumme, bakbremsene har eg måtte smørre pga det luktet svidd,brytern til vinduet på førersiden virker kun i ene hakket, eg regner med den kommer til å koste endel på den tiden eg trenger denne,. Så det spørs ikke om det ville vert billigere å kjøpe en japansk uansett. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Modell og utgave takk ... 98 stasjonsvogn syncro... uten kaffekopp holder... og junior har omtrent drept det som engang var et utmerket midtarmlen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 ... og ja.. det blir å gå tilbake til jappse på neste bil... Dieter og heinrich kan IKKE lage bil! Yuko derimot :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Fins jo andre tyske/ europeiske merker som kan være et alternativ :viske: Dette er jo ganske enkelt å bli enige om, er jo bare å se på AutoIndex osv. der ser vi jo hvilke merker og modeller som har mest/ minst feil. I listen over mest missfornøyde kunder ligger vel vw ganske høyt oppe ja.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Fins jo andre tyske/ europeiske merker som kan være et alternativ :viske: Dette er jo ganske enkelt å bli enige om, er jo bare å se på AutoIndex osv. der ser vi jo hvilke merker og modeller som har mest/ minst feil. I listen over mest missfornøyde kunder ligger vel vw ganske høyt oppe ja.. http://www.motor.no/forbruker/autoindex/article245883.ece f.eks http://www.loyaltygroup.dk/filearchive/2/2844/FDM_BMW-tilbage-som-nummer-1_maj08.pdf Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0lle Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 fornøyd med den da? jeg digger min. heheh Er da fornøyd med min jeg, syns riktignok den bruker litt i overkant mye drivstoff til å være TDI men det kan vel være noe med tung høyrefot :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg