Devil Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Intervallen på vinduspusserene på min 85 mod golf II? Så det går raskere enn det sakte tingen som er orginal. Takker for svar.. Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Intervallen på vinduspusserene på min 85 mod golf II? Så det går raskere enn det sakte tingen som er orginal. Takker for svar.. Ole hvis du tar av vann dekselet over vannkassa så ser du hvordan viskermekanismen fungerer, samt hva du må korte inn for å få raskere viskere Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 evt så skaffer du deg et viskerrele for intervallstyring, og styrer dette med på/av/på på viskerhendelen ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Skaff deg et relè med nummer 99 eller 197. Relè nr. 197 har delenummer: 3B0 955 531 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hvor får jeg tak i det da EyeLid? noen andre som vet om noe gode tips? Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Kjøp vindusvisker rele fra Golf3. Da får du justerbar intervall Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg