eek Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Noen bilder tatt av vwgolf2. De første bildene er da av bilen min, og så kommer det et par av vwgolf2 sin, og min på slutten igjen. Og ja, min er til salgs. Løp og kjøp! http://www.vw-freaks.org/golfs Kommenter gjerne. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Fine bilder det der. Vwgolf2 er gutten sin som vet å velge riktige baklykter!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jeg vil også ha slike baklykter! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 ;) kan anbefalle bilen til eek! ser kul ut og går godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Men det jeg lurer på er hvorfor det er av og på med den grill listen din? Skulle hatt en slik brei type list. De jeg har sett er slike smale! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 er det sånn mobilcentrum lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 lyktene mine er iafall kjøpt på autospar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 mine er kjøpt på mobilsentrum.no Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg