Gå til innhold

Concept hjelp....

Ranger emnet


OutCold

Anbefalte innlegg

Ett concept jeg driver å tegner, håper på ideer å litt input fordi jeg står helt stille for øyeblikket :(

Også, driver blant annet å jobber med belysningen til bilen men er ikke helt sikker på hvilken setting jeg skal ta bildet i...forslag?

 

 

test84.jpg

 

felgene....

 

rimzz.jpg

 

rimzzz.jpg

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan i sykeste! Har du laget alt det der!?

jeg syns den skal stå i en solnedgang. Gjerne i landlige eller skog omgivelser. tror jeg hadde blitt pent. :)

 

Siden du er så rå på slikt, kan du se på tråden her og gjøre meg en stooor tjeneste? :)

http://www.bilforumet.no/mod-my-ride/201721-enda-mod-request.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende arbeid. Hva slags program bruker du for 3D-modelleringen? Har du importert noen 3D-deler fra nedlastingssider på nettet eller har du faktisk formgitt alt selv? Jeg spør fordi jeg jobber med et 3D-prosjekt selv.

 

Et par tre tips:

• Hjulene dine kan knapt gå rundt, for de skraper i skjermkantene.

• Vinduspusseren spriker (og ser alt for liten ut til å dekke ruta).

• Hvis du lar dekkene "synke" en cm ned i underlaget, så ser det mer naturtro ut. Dekkene dine ser ikke ut som de bærer noe som helst vekt, eller de er frest ut av granitt og malt svarte.

 

Her er en av mine renderings:

sealion0807121ag4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende arbeid. Hva slags program bruker du for 3D-modelleringen? Har du importert noen 3D-deler fra nedlastingssider på nettet eller har du faktisk formgitt alt selv? Jeg spør fordi jeg jobber med et 3D-prosjekt selv.

 

Et par tre tips:

• Hjulene dine kan knapt gå rundt, for de skraper i skjermkantene.

• Vinduspusseren spriker (og ser alt for liten ut til å dekke ruta).

• Hvis du lar dekkene "synke" en cm ned i underlaget, så ser det mer naturtro ut. Dekkene dine ser ikke ut som de bærer noe som helst vekt, eller de er frest ut av granitt og malt svarte.

 

Her er en av mine renderings:

sealion0807121ag4.jpg

 

 

Noted, skal fikse det ;) 3D Studio Max, yes...its all me...

 

 

Ja tråinnheim ja, Hvilken side av byen, sitter på sørsia selv.

 

 

Flystripe var ikke dårlig forslag!! Ser kanskje for meg ei flystripe midt på natta med bila midt på stripa opplyst av svære lyskastere...kanskje noe banebelysning i neon også...

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår