Pudding Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Dane hvilken side har du hentet bildene av bilen på? Trneger kilden til bildene! Dane disse bildene er så grumsete og stygge han som har komprimert dem må jo ha drekki hardt eller.no jeg ville ikke brukt dem i annongser ennå :) men jeg stjal dem faktisk fra en svensk irc chat, som igjen nevnte lancerevoclub.org tingen :D GRR VINGEN MÅ FLYTTES! bare flyttes så er bilen PHAT EDIT: nå vant jo Solberg med en BOKHYLLE liggende bak på bagasje lokket og Ford har jo en slags Grasrive limt på så styggest mulig vinge = mest mulig lykke i rally? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Pudding så styggest mulig vinge = mest mulig lykke i rally? Bullseye :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Er denne mindre en foregående modeller?!? Virker så liten og det er jo positivt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Speedy9 Er denne mindre en foregående modeller?!? Virker så liten og det er jo positivt! Så sant, så sant. Evo VII ble altfor stor og høy. Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Og jeg som allerede lider av vingeskrekk .... dette ble for mye av det dårlige...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Sånn bil vil jeg ha til jul :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Tror nok Mitsubishi har en del svaksynte designere men.. Lancer VIII MR var fet .. Lancer MR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Danna ja, den var ikke mye pen med spoiler oppåt ruta.. hadde den hatt vingen lenger bak, så hadde den vært grisefet! :D Sant det ass. Hva gjør egentlig den vingen så langt framme???????????????????? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by ecko Sant det ass. Hva gjør egentlig den vingen så langt framme???????????????????? Tror de tenker mer på funksjon enn om det ser pent ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Fytti grisen så stygge hjulbuer det er på den da, og må si meg enig, den vinga bakpå der var grufull. Må jo miste noe effekt når den sitter så nære. Skulle man tro. Men det har nok blitt behørig testet og er nok gode grunner for at den sitter der den sitter.. Kan tenke meg de får bedre trykk på bakakselen når den sitter der enn den gjør når den sitter lengre bak. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Tror det forbedrer funksjonaliteten. Nå blir vinden overført direkte til vingen uten mellomrom som på de fleste andre vinger. Og kastet av direkte. Tankegangen er helt genial. Men spørsmålet mitt er. Hvis dem har bestemt seg å bygge den slik. Hvorfor den lange endestussen da? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Syns hele greia så sinnsykt stygg ut jeg... sjekk hjulbuene, vingen, fronten osv. Lyktene var jo kule! :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 fant ett bilde til :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 skinnet bedrar...... bilen ser ut som ei skikkelig kule, men den er en av de mest konservative bilene i hele "world rally championship" Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by M 4-life skinnet bedrar...... bilen ser ut som ei skikkelig kule, men den er en av de mest konservative bilene i hele "world rally championship" Sett på TV2 i kveld? :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg