Gjest brunerune Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 En kompis Golf Mk5... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaSilva Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Veldig søt bil.. Vet du hva felgene kostet ? og hvor evt. din "kompis" fikk tak i dem.. På forhånd takk. =) Siter "If She Was a Car I'd Put Her Legs In The Air Like The Doors Of a Murcielago" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Felgen koster vel rundt 7700 kr nye og fåes hos Møller, ev OEMplus i USA. Felgene er orginal felgen i til VW Phaeton. 8,5x19 ET 48 om jeg ikke husker feil. Enklest å titte etter de på ebay.de Men tror du skal slite med å få de på smarten din ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaSilva Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Felgen koster vel rundt 7700 kr nye og fåes hos Møller, ev OEMplus i USA. Felgene er orginal felgen i til VW Phaeton. 8,5x19 ET 48 om jeg ikke husker feil. Enklest å titte etter de på ebay.de Men tror du skal slite med å få de på smarten din ;) Takker så mye for svar ! hehe, sant nok.. derfor jeg solgte den tidliger denne uken til fordel for en MKV GTI :fatality: Men de felgene fikk jeg lyst på, Siter "If She Was a Car I'd Put Her Legs In The Air Like The Doors Of a Murcielago" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaSilva Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Glemte forresten å si at det står mellom Phaeton og nye RS6 ??? Noen inspill ? Siter "If She Was a Car I'd Put Her Legs In The Air Like The Doors Of a Murcielago" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Veldig søt bil.. Vet du hva felgene kostet ? og hvor evt. din "kompis" fikk tak i dem.. På forhånd takk. =) Det er jeg som er eier av bilen! Felgene koster 4950,- pr. stk ut til kunde hos møller, pluss 215,- for senterkoppen tror jeg det var. 8,5 19" ET47 som allerede nevnt. Felgene finnes ikke i replica. Fikk montert coilovers også i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Nydelige den der bilen din Finni :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Jammen har de ikke satt ned prisen :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hva skjer med lyktespylerne? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hva skjer med lyktespylerne? Når jeg bytta front fangeren måtte jeg ha handla nye spylermotorer for å få festa dekslene på normal måte. Siden disse kun ville blitt koda vekk og aldri blitt brukt, har jeg limt dem på. Bildene er tatt før jeg fikk limt på dekslene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Nydlig bil, felgvalget var en inner10er,,,:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Nydlig bil, felgvalget var en inner10er,,,:) +1 Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg