(Stian) Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 hallo. vet ikke helt hvor jeg skal poste dette men har en sirene til bilen som ikke er i bruk så lurte på om noen vet hvordan man kan koble på mikrofon til sirene slik at man kan snakke gjennom den:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 hehe Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Er det en tyverialarm-sirene du mener? Tror de fleste der har innebygget tonegenerator, og da blir det litt jobb å forbikoble den og plugge inn en mikrofon isteden... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 jeje... ja, jeg også trodde at du ville koble en mik til sirene utgangen... men enig med transmedia, hva med å koble en super digger watt killer forsterker fra qxl som du kobler til en horn høyttaler under panseren og en mik i inngangen til forsterkeren... jejeje... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 ...og har du riktig bil kan den jo settes på taket... en Plymouth Fury eller noe sånt. :D ...gjerne med litt utstyr fra Mesta eller hva det nå er Vegvesenet kaller seg i år. -Move it, move it, move it!! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas. Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 bli det mer seriøst her nå, så vett eg ikje kå eg ska gjør:) Siter 15 Nissan Leaf Nordic 05 VW Caddy 1.9TDIx08 Volvo S40 1.6D Momx96 Ford Mondeo 2.0 GLXx68 Peugeut 404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg