Otto von Bismarck Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jeg har lenge gått med planer om å gjenoppta min gamle hobby, nemlig radiostyrte biler, og denne er både ferdigbygget, komplett med radioutstyr og motor, og selges for kun kr 3990,- (før 4990,-). Er den verdt pengene, tro? Er den kjapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Jeg er helt grønn her, så jeg trenger hjelp. :confused: Svar belønnes med amnesti. Motoren er en GX21. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 om den er verdt pengene ja ! jeg hadde lillebroren inferno TR-15 før. den måtte jeg bygge selv, og ettersom turene ned til hobbybutikken ble mange, vokste totalprisen. når bilen var ferdig ente det på litt over 5000. MP 7.5 er jo en sinnsykt mye bedre bil, vunnet et par verdensmester titler vet jeg. dessuten er firehjulstrekk MYE morsommere å kjøre en bakhjulstrekk. har hatt begge deler og kan si med erfaring at det er mye lettere og morsommere å ligge sidelengs med firehjulstrekk. ikke kjøp det på grunn av fremkommeligheten, for her er det dekka og høyden på bilen som har mest å si. dessuten får du jo 3.5cc motor, noe som er større en jeg noen gang har hatt. på min RC10GT hadde jeg en 2.5cc motor på 1.25hk, jeg syns det gikk mer en fort nok, hadde bare ett gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crockett Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 kjøpt makent sett i sommer, er stort sett fornøyd. Du ryker på en tusenlapp i tilegg for batterier osv. Dekkene som følger med er av dårlig kvalitet. Ble slitt etter kort tid. Synes bilen går bra. Du kan jo kjøpe trimpotte for kr.800. Skal vist hjelpe en del, hvis du vil ha enda mere fres. Bilen tåler utrolig mye julig i hvertfall. det er en ganske standard bil som de har alt av reservedeler til, så det er bare og trå til! Siter Toyota Avensis `02 (Drittbil!) x-Volvo V40 `99 x-Nissan Primera SRI `96 x-Nissan Sunny SR `95 x-Corvette `84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 du synes bilen går bra? den går styggjævlig fort. og du kan få større motor enn den som står i den der...jeg var med gtx her på forumet og prøvde hans når den var ny(samme pakke som du har bilde av over). jeg har aldri i mitt liv sett en rc-bil tåle mer eller gå bedre enn infernoen..skal visst være det råeste. løp og kjøp Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg har lenge gått med planer om å gjenoppta min gamle hobby, nemlig radiostyrte biler, og denne er både ferdigbygget, komplett med radioutstyr og motor, og selges for kun kr 3990,- (før 4990,-). Er den verdt pengene, tro? Er den kjapp? Hvor selger de denne til den prisen ? Hørtes jo latterlig billig ut. *Nå er det Jul igjen, nå er det Jul igjen .... * Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Gringo Hvor selger de denne til den prisen ? Hørtes jo latterlig billig ut. *Nå er det Jul igjen, nå er det Jul igjen .... * det er latterlig billig.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Skrotnisse det er latterlig billig.... Flott at også du inser det....men hvor da mann ? Hvor ?? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Jeg hadde en gang en MP 7.5 Kanai Edition, med fullt R-sett. Og en RÅ motor. Bilen gikk for fort. Hadde store problemer med å styre den ved full gass. Og bilen tålte MYE! Bare bilen kostet den gangen 9 000kr uten motor. Motoren gikk løs på ca 4000kr. Dyrt, men fy så morro:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Real fun is FG Marder :D :D :D For real men only :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Hvor får du kjøpt denne bilen til den prisen?? Kjøpte en Kyosho landmax for et par år siden, den kom på ca. 6-7000 med alt, så dette er virkelig billig hvis alt er komplett. Infernoen er vel noe av det råeste som er der ute? Fikk lyst på jeg og....:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hva med en lign bil i fra et amerikansk merke ? med 26 motor ? for 2995 ? !!!! ferdig bygd komplett med sender motaker og alt start pakke med: 4 L fuel , gløder, ekstra plugg, batterier, pluggnøkkel, og fylleflaske kr 500 !! Jeg kjører en sliken bil og er kjempe fornøyd! sjekk min bil Sjekk også micromonsters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg vil ha Kyosho, liker det best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Bullit Jeg vil ha Kyosho, liker det best. Hva gjør at du liker det best ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Har hatt det før, og er en sjappe i byen som har mye deler til de og det trenger en jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg