Chriis Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hei er det veldig vanskelig bytte foringer foran på en passat ? Det er en 1.8 T 2000 modell 3B ! Hvor kan jeg kjøpe de foringene ? Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ikke noe mekanikker, men er det drivknutene / ytre drivledd du mener? Det gikk på litt over en time for "mekanikern" min :P. Så ikke spessielt logisk ut syns nå jeg men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tebein Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Er nok foringer han mener. Er foringer i forstillinga både her og der. :) Siter Ånei du, sa han. Dette er nok ordentlig tyskerstål det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 næi ikke vanskelig i d heletatt kan kjøpes på http://www.norskbildelesenter.no eller http://www.hovwdiaudi.dk hovwdiaudi e dessidert billigst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tebein Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Bør vel helst vurdere å kjøpe powerflex da man først er i gang. :) Siter Ånei du, sa han. Dette er nok ordentlig tyskerstål det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 har ingen hennsikt siden kuleleddene slites så fort uannsett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tebein Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Jaja klart, men dette er en bil som skal trimmes og "stives" med både dempere og stabstag her og der, og da slipper man hvertfall gang i foringene når man vil ha stiv bil. :) Siter Ånei du, sa han. Dette er nok ordentlig tyskerstål det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 turbofun selger foringer som du kan justere camber og toe som man presser inn i stede for orginale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg