Gå til innhold

jetta prosjekt

Ranger emnet


froorf

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by elanzer

er det mye arbeid å bygge om til golf baklykter ?

noen som veit ?

 

 

Er vel ingen som har gjort det her i norge tenker jeg.. Men ser ut som de passer rundt "hjørnet" og i framkant.. Mulig man må lage nye fester til å skru fast lykta + at man må sveise på en bit på bakluka der det går på skrå opp langs lykta... Sikkert ikke veeeldig vanskelig... Veit ikke men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, ser ut som en fin prosjekt bil det der ? fortell oss om videre planer og prøv¨å oppdater ukentlig :) drit kjekt å lese gjennom helt prosjekt som har skjedd mange ganger her på vw forumet :D

hmm, har du planer om å lakke motor rommet ? ser jo veldig at det skiller seg ut . men ingen som ser det uansett :D

 

men kan noen forklare meg hva det menes å rulle "inn" kantene ? eller hva det var han sa , takk :o

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Lurifaks

Hvis du gjør alt klart så lakkereren bare skal sprøyte over bilen så går det vel med non få lapper på materialbruk/strøm o.l. Lakkereren vil vel gjerne ha en slant og? Er bilen så ribbet som den vist helt først, så tror jeg du kan diskutere deg til en ganske så bra pris. Det er litt forskjellig av folk ville tatt for en slik jobb. Fra 3 lapper og oppover vil jeg tro? Kanskje mindre og... Kommer mye ann på lakken som skal brukes...

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

standard pris på kun å lakere pleier å være 1500, men da må du betale lakk, pussing osv utenom, så viss du har alt klart så koster det 1500, finner du en lærling så kan det koste alt fra 1500 til juling :D hehe

 

1500?? En polakk med spraybokser da eller?? Betalte 4k for min og det var KUN å lakere utvendig.. Alt anna var gjort.. Bare kjørte bilen rett i lakkboksen og maskerte og sprøyta... Var en relativt dyr lakk men dog...

 

Edit: Så ikke at det var ekskl. lakk da men... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olemarius

ikke gale pris det da, for 4 k , regner med jeg gjør mye selv før den går i lakk boksen men skal nok ha litt lakk i motorommet :D

 

Har jo seff lakert motorrommet da.. :D Gjorde alt det før den gikk på lakering.. Inni dører, under panser, motorrom, bagasjeluke, tanklokk ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår