olemarius Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 å betalte BARE 4k ????? hvor var dette ? special price for u ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by elanzer hvor mye kosta lakken din pr liter vwfreak? skal lakere min i noe blåt perle greie, har ikke bestemt meg enda, eneste lakken eg ikke veit prisen på nå ca :op , skule er kult :D men kulere blir det når eg blir ferdig :D Hmmm... Veit ikke helt jeg da.. Betalte som sagt 4k eller var det 4.5k??.. hmmm.. Jaja.. Brukte vel 2-max2,5 liter på bilen og ikke veit jeg hvor mye peng han tok i lomma... Men han sa det ikke var den billigste lakken.. Han hadde en type som kosta ca 10k pr liter der oxo... :D Sånn kamelonting... men nå skal jeg på julebord! beer Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 kamelon lakk er den dyreste ja :D men den er meget kul også da :D den koster mellom 6 - 10 tusen pr liter :D den er dyr og kul :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 kamelon passer bare et få tall biler. biler som passer kamelon er for eks audi tt,350z,300zx etc. bilene må ha " runde former" vi så jo den mondeoen på skole elanzer den kunne blitt penere med met lakk etter min mening. kamelon koster jo 6-10k pr liter(kan seff vannes ut) + du må legge svart grunnfarge.. da mener jeg du skal ha meget spesiell bil for og ha god grunn til og bruke så mye ^^ - min mening da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 har du sett den ene metallic lakken på skolen heggis ? henger oppe i hjørnet i det skapet mot vegen, den går fra sølv -> blå -> gul (yelow) :D den er drit bra :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 den der vifta du mener? ja husker det men det er vel vanlig met lakk ? får se nøyere på den på mandag... vi skal vimse litt i verkstad på mandag... -tror jeg har sett den.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Heggis kamelon passer bare et få tall biler. biler som passer kamelon er for eks audi tt,350z,300zx etc. bilene må ha " runde former" vi så jo den mondeoen på skole elanzer den kunne blitt penere med met lakk etter min mening. kamelon koster jo 6-10k pr liter(kan seff vannes ut) + du må legge svart grunnfarge.. da mener jeg du skal ha meget spesiell bil for og ha god grunn til og bruke så mye ^^ - min mening da =) Offtopic men... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 og kallt flip paint :D åja, sjekk felgene, i matchende farge som bilen :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 den golfen er NICE! den passer den lakken meget bra :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 imponert kjørte hvertfall lakken fult ut. syns det så kult ut jeg.. skulle likt og sitt fronten =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Camalon lakk er det jeg kaler lolipopp lakk eller kjærlighet på pinne. Plus at den er nesten umulig å ta bilder av den lakken, man må bli fort lei den lakken. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 http://www.norskbildelsenter.no/aapendag/od03STORE/DSCF0016_2.jpg Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by elanzer har du sett den ene metallic lakken på skolen heggis ? henger oppe i hjørnet i det skapet mot vegen, den går fra sølv -> blå -> gul (yelow) :D den er drit bra :D Er det denne lakken?Den er grom ihvertfall... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 neei, tror ikke det er den lakken, denne er liksom så mye tydlegere :D hehe den er konge :) men var fin den her også :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Golfy Er det denne lakken?Den er grom ihvertfall... OFF TOPIC: men for en stygg grøn golf som står der! stygg "colour" også.. hehe MR negativ er på forumet i dag ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg