Elanzer Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 har faktisk litt sans for den rumpa der, uten om cossi vinga da :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by elanzer har faktisk litt sans for den rumpa der, uten om cossi vinga da :D Er jo noe spesiell da... Hadde gjort seg med de lexuslyktene på da.... Ser jo ikke akkurat stygt ut... Men den vingen er jo ikka akkurat veeeldig fin der da.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 er det mye arbeid å bygge om til golf baklykter ? noen som veit ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by elanzer er det mye arbeid å bygge om til golf baklykter ? noen som veit ? Er vel ingen som har gjort det her i norge tenker jeg.. Men ser ut som de passer rundt "hjørnet" og i framkant.. Mulig man må lage nye fester til å skru fast lykta + at man må sveise på en bit på bakluka der det går på skrå opp langs lykta... Sikkert ikke veeeldig vanskelig... Veit ikke men... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 hadde våre kult å gjort det, mye mer lukter man kan få tak i dag :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 hey, ser ut som en fin prosjekt bil det der ? fortell oss om videre planer og prøv¨å oppdater ukentlig :) drit kjekt å lese gjennom helt prosjekt som har skjedd mange ganger her på vw forumet :D hmm, har du planer om å lakke motor rommet ? ser jo veldig at det skiller seg ut . men ingen som ser det uansett :D men kan noen forklare meg hva det menes å rulle "inn" kantene ? eller hva det var han sa , takk :o Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 update! og en liten photo chop btw å rulle inn kanten vil si og valse hjulbuene. (den lille kanten som er på innsiden av hjulbuen.) beklager at bildene ikke har kurant størrelse. LAT! -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Hvor mye koster det å få lakkert bilen? I mitt tilfelle er det en Golf II. Skal lakkes i samme farge.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Lurifaks Hvis du gjør alt klart så lakkereren bare skal sprøyte over bilen så går det vel med non få lapper på materialbruk/strøm o.l. Lakkereren vil vel gjerne ha en slant og? Er bilen så ribbet som den vist helt først, så tror jeg du kan diskutere deg til en ganske så bra pris. Det er litt forskjellig av folk ville tatt for en slik jobb. Fra 3 lapper og oppover vil jeg tro? Kanskje mindre og... Kommer mye ann på lakken som skal brukes... Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 standard pris på kun å lakere pleier å være 1500, men da må du betale lakk, pussing osv utenom, så viss du har alt klart så koster det 1500, finner du en lærling så kan det koste alt fra 1500 til juling :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by elanzer standard pris på kun å lakere pleier å være 1500, men da må du betale lakk, pussing osv utenom, så viss du har alt klart så koster det 1500, finner du en lærling så kan det koste alt fra 1500 til juling :D hehe 1500?? En polakk med spraybokser da eller?? Betalte 4k for min og det var KUN å lakere utvendig.. Alt anna var gjort.. Bare kjørte bilen rett i lakkboksen og maskerte og sprøyta... Var en relativt dyr lakk men dog... Edit: Så ikke at det var ekskl. lakk da men... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 ikke gale pris det da, for 4 k , regner med jeg gjør mye selv før den går i lakk boksen men skal nok ha litt lakk i motorommet :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by olemarius ikke gale pris det da, for 4 k , regner med jeg gjør mye selv før den går i lakk boksen men skal nok ha litt lakk i motorommet :D Har jo seff lakert motorrommet da.. :D Gjorde alt det før den gikk på lakering.. Inni dører, under panser, motorrom, bagasjeluke, tanklokk ++ Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 hvor mye kosta lakken din pr liter vwfreak? skal lakere min i noe blåt perle greie, har ikke bestemt meg enda, eneste lakken eg ikke veit prisen på nå ca :op , skule er kult :D men kulere blir det når eg blir ferdig :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg