Teddy88 Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Disse rådene får man i mange forskjellige lengder.. men er det noen som vet hva "standard" lengden er, hvis man skal kjøre med standard stempel i en 230 FK blokk setter pris på svar fra de som VET ikke TROR Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Er vel 152mm som er standard lengde på b230.. Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 152 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_242_tic Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Disse rådene får man i mange forskjellige lengder.. men er det noen som vet hva "standard" lengden er, hvis man skal kjøre med standard stempel i en 230 FK blokk setter pris på svar fra de som VET ikke TROR er 152 ya, men skal du kjøre men org stempler? hadde nå heller byttet til smidde men.. råden skal jo tåle en god del... Siter 244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt! 242 79-mod(prosjekt) 945 isbil,bur,esab sperre. o4 toyota shiheis 4x4 d4d. http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Nå er det mange som har bremset en god del effekt med org. stempel! Men en annen løsning som innebærer bedre og ganske rimelige stempel,er å bruke SPM 145mm (std. BXX lengde)råder som passer 230 veiv og B23ET smidde Mahle stempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.