|Vectra| Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hei! Tenkte jeg skulle bestille meg angel-eyes til min vectra b, men sitter å tenker om jeg skal bestille Chrome eller sorte lykter? hva tror du vil passe på min mørkeblå opel??? Bilen! Gammelt bilde, men men... Chrome Sort Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Tror sorte vil passe best, har det på omegaen og er strålende fornøyd :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Var det jeg tenkte på, tror jeg tar å bestiller de, så får jeg montert xenon i de før det blir mørkt :) Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 jeg låner tråden din litt jeg hva tror dere vil bli best på min? og vilke syns dere ser best ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Chrome vil nok se best ut på den røde herligheten ;) Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Har bestilt sort til min. Når de kommer skal jeg montere xenon i de FØR de er montert, så man får plassert ballast på et skikkelig vis, nå ligger de strødd overallt... Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 De sorte kler bilen best. Men egentlig er det bare BMW som kler angeleyes ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 De sorte kler bilen best.Men egentlig er det bare BMW som kler angeleyes ;) det er for at BMW kommer orginalt med angeleyes, tror audi har satt ny standard med lykter nå, de led lyktene med kjørelys ;P Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg