smiken Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hei, noen som vet/gidder å sjekke hvor denne luringen hører hjemme? Skulle sjekke pluggledningene mine (som ser ut til å være gått sønder) siden bilen min går på vekselvis 4-5 og 6 sylindre, da jeg oppdager en løs kontakt. Her kan være en grunn til feiltenning :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 hm. Noen som har en konkret forklaring på hvordan jeg ser forskjell på coilpack og fordeler på vr6? Har fått bilder av litt av hvert på google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Det ser du på høyre side av motoren din, der pluggledningene dine er koblet. Har du fordelerlokk(rundt rødt med sort deksel over) eller firkanta sort boks(coilpack). Kan vel ikke være så vanskelig med den pluggen? Du bør jo kunne finne motparten nedi der. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 hoho, da har jeg vel coilpack..? pluggledningene står ivertfall i en firkanta boks og ikke i et typisk fordelerlokk. Må vel skru av de dekslene å lete etter kontakter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Som de fleste vr6 med tenningsproblem var årsaken dårlig pluggledning/plugg :P Pluggen på 1'a var død. Pluggledningen på 6a er dårlig. Men går som ei kule nå med ny plugg. Blir vel gull med nye pluggledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Bestill deler på http://www.germanautoparts.com Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 tnx :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg