nicolai Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 har han bestilt allerede???? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 jepp. han bestilte på torsdag Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 så det går altså ikke ann å avbestille nå? hmm, kjipe greier.. Er en kompis som snakker om at det kan være noe feil med innsuget, og da lager den lyden... hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Koster original turboen kr 8000 fra Møller?!? Ikke noe arbeid, kun selve delen? Bare ett ord å si: FYTTIHÆLLVETTE!!! Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 spessialbestilte deler returneres ikke Ok, I`ll rest my case :) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langestrand123 Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hei jeg vet godt hva den lyder er, hadde det problemet på min octavia, rikitg nok en tdi men samme prinsipp, sjekk alle slanger som går fra IC til innsug og fra turbo til IC der ligger garantert feilen. gjorde akkurat det samme som deg, ny turbo, men hjalp jo ingen ting helt til jeg fant ut feilen. GIK i kongsberg skulle forresten ha 5500kr for ny turbo til min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 takk takk. får se på det i morra da... nå håper jeg egentlig at det er turbo'n, ellers så har jeg kasta bort 8000 på noe jeg ikke trenger.. hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 sjekka vag com i dag.. var ikke noe elektrisk utslag hvertfall, så feilen må være mekanisk... veit ikke om det ville kommet en feilmelding om det er noe med trykkslangene eller slanger generelt... så er hvertfall en mulighet for at det er turbo'n da.. Eneste feilmeldinga som kom, var defekt resirk.. men det var vist en gammel feilkode eller no? bytter hvertfall resirsk om hverandre, men blir ikke noe bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hvis det hadde vært trykkfeil så hadde det sikkert stått noe som pressure failure eller noe i den stilen. Får "håpe" på at det er turbon da, så at du ikke har slengt penger i sjøen (ja, jeg hvet at man kan selge den på Finn, men kjiipt alikevell) :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 ja, går ann å selge den.. men da får jeg nok ikke 8000 for den, selvom den er ubrukt... taper seg =( Men ja, får "håpe" det er turbo'n :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 da var turbo'n bytta.. Hadde herpa turbo'n, var noen sprekker, pluss noen av av de "taggene" i turbinen var bøyd.. fått inn den nye turbo'n, og bilen går litt bedre, pluss ikke no skriking.. Bare oppstått et nytt problem.. Oljetrykk slangen mellom oljefilteret og turbo'n har sprekt, så lekker olje som faen når jeg kjører... utrolig kjipt.. så nå blir det å få tak i en sånn slange, ta ut turbo'n koble på alt igjen, og skru sammen =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Dette var tjiipe grjjer Espen, men godt at du begynner å få orden på tingene her. //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 orden og orden.. hehe.. om den slangen jeg trenger er på lager, så ordner ting seg.. men om den ikke er det, og må bestelles.. sliter jeg.. Folka skal fiske bilen min på mandag, så da må jeg ha den slangen.. finner sikkert en eller annen lur måte å fiske det må.. men for å få til alt det her, så må jeg ha meg fri på mandag... så håper sjefen sier det er greit.. skal ringe han nå snart... Må liksom få fikse den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ellers mekker de sikkert en slik til deg på tess om du tar med den gamle ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ja, har hørt det. men slangen sitter fortsatt på... og får ikke løsna den før på mandag når den skal på bukken.. må ut med turbo'n for å få ut slangen, osv.. men noen som veit hvor Tess ligger? dyrt der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg