Gå til innhold

Litt old school snacks..

Ranger emnet


rs_cr

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har jo grublet litt på hva jeg skal gjøre med caben min, beholde speila, emblemfri grill og 90 fanger som idag eller kjøre hardt på "old school" med kromgril, kromspeil og lakkert org fanger med kromlist.

 

Fannt ett par bilder på German Oldschool av en cab som tydligvis har hatt samme dillemma, eneste her er fangerne beholdt:

 

9.jpg

 

7.jpg

 

1.jpg

 

4.jpg

 

Hva kler den best?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hva slags felger sitter på den cab'en? BBS etellerannet?

Noen i Norge som selger, og priser?

 

På den øverste er det BBS RS, på den nederste er det Porsche felger. Begge er vanskelige/umulige å få tak i nye. BBS felgene er vanskelig å få tak i brukt og må ofte pusses opp, Porsche felgene får en greit tak i men må høyglanspoleres og en må bruke adapter på.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Ihvertfall ikke noe midt imellom, som denne.

 

Enten det ene eller det andre!

 

Er for så vidt enig, men det kommer jo som oftest an på hvilket budsjett man har også. Tipper det kan bli dyrt med en 100% gjennomført old school, men det er jo selvfølgelig det feteste!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

 

Er for så vidt enig, men det kommer jo som oftest an på hvilket budsjett man har også. Tipper det kan bli dyrt med en 100% gjennomført old school, men det er jo selvfølgelig det feteste!:D

 

Behøver ikke å koste meg noe særlig ekstra for å få en relativt gjennomført old school bil, fangerne får jeg greit solgt for like mye som nye org fangere koster... det samme med grill. Det eneste som jeg evt må påkoste er lakk til fangerne og krom speil. Felger kommer snart i posten og HR gewinde har jeg liggende hjemme:) Utover dette er der selvsagt mange smådetaljer en skulle hatt, men det blir det samme uansett old school eller annet. Og for min del så blir felg/senk det samme uansett hva stil jeg ender opp med.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

 

BBS RS blir ikke laget lenger. Ebay?

 

Er mange på Ebay, problemet er bare at de ligger relativt høyt i pris og så må en itillegg få dem fraktet til Norge pluss at en må finne selger som er villig til å sende dem hit... Men har en kjentfolk i Tyskland går det jo alltids greit..

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår