drawz Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Hei! Har en lyd når jeg svinger til venstre. Greier ikke finne ut hva det kan være. Noen tips? Lyden lyder som noe som skraper mot noe. Er ikke felgene som tar borti, har sjekka. Kan hjullager lage slik lyd? Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 tipper det er en sliten drivknute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Første som slo meg er drivknute.. Desse er som regel en svakhet på Golf II. Hadde slitte drivknuter på min forrige golf, det var en skrape/knekke-lyd. Hørte denne spesielt med fullt rattutslag menst jeg ga gass. Hvilken motor, årsmodell og girkasse har du? Har bilen servostyring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Første som slo meg er drivknute.. Desse er som regel en svakhet på Golf II. Hadde slitte drivknuter på min forrige golf, det var en skrape/knekke-lyd. Hørte denne spesielt med fullt rattutslag menst jeg ga gass. Hvilken motor, årsmodell og girkasse har du? Har bilen servostyring? Det er en 1986 Golf 2 1,8GL. Er 5trins kasse. hvis det var det du tenkte på.. Tviler på at det er drivknutn. For jeg bytta ut begge i fjor sommer. Er ikke noe knekke-lyd. Bare skraping. :( Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ok, som du selv nevnte, så kan det være hjullager. Sjekk om der er slark i hjullageret:) Eventuelt, om denne bilen er skamsenket, så kan det være at drivaksel "subber".. Tviler sterkt :P Kan også sjekke bremeskjold, om dette kommer i kontakt med bremseskive.. Forresten, hvor kommer lyden fra? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ok, som du selv nevnte, så kan det være hjullager. Sjekk om der er slark i hjullageret:) Eventuelt, om denne bilen er skamsenket, så kan det være at drivaksel "subber".. Tviler sterkt :P Kan også sjekke bremeskjold, om dette kommer i kontakt med bremseskive.. Forresten, hvor kommer lyden fra? :P høres ut som den kommer fra venstre sider framme. Kjenner det litt i ratte. kjenner at det dunker sånn smått. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 det gjør min ogogså senka da men er innerskjermen som tarborti hos meg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg