Gå til innhold

hjelp ang. standard stereo i V50

Ranger emnet


toazty

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle koble til en sub i min volvo v50 , har egentlig ikke så mye peiling på slike ting..

tok av dekselet over skjerm og cd spiller, dro ut den skjerm delen, er dette forsterkeren i bilen eller ?

 

for i den delen er det 2 plasser det går ledninger ,

1 er nok til strøm og og alt det som blir vist på skjermen , og i andre enden går det 2 ledinger inn, når jeg dro ut den biten, var det et rødt lys som blinka i selve boksen der ledningene går inn, regner med den er til radio og cd spiller

 

men hvor kan jeg koble til forsterker \ sub ..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har selv en v70 som jeg vurderer å pakke litt anlegg i.Sjekk under passasjersetet. Der ligger det nok uttak til org. volvo forsterker. Gjør i alle fall det i min (V70 2001 mod.). Problemet mitt er at jeg har ingen intensjoner om å kjøpe overpriset org. forsterker da jeg har liggende ok forsterker og sub fra den forrige bilen. Men det må da finnes en overgang til vanlig phono kabler fra dette org. uttaket..? (har ikke sett så mye på det enda, så vet egentlig ikke hvordan uttaket ser ut med tanke på kabler etc.)Noen som vet noe om dette? Eller er eneste mulighet å bytte ut org.radio med ny spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
det er den dårligste lydpakken i denne bilen tror jeg..

og i den så er det ikke lagt opp til sub , slik jeg har forstått det..

 

Forsterkeren på V50 skal plasseres i venstre hjørne bak, rett bak hjulbuen.

 

http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/search.aspx

 

her finner du alt du trenger av installasjons veiledninger for hva enn du skal gjøre :)

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår