Ermex Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Øvet meg litt mer med photoshop. Noen som har konstruktiv kritik å komme med? Orginal: Mod: Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Øvet meg litt mer med photoshop. Noen som har konstruktiv kritik å komme med? Orginal: Mod: send den til gatebilmagasinet. den ble heftig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ble vel bra d der:P ;) men sku prøvd å retta litt på bakenden:P den ble litt skjev:) men egentlig ingenting å bry seg om;) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Konstruktiv kritikk? Ok, you got it! - Noen steder så litt smudgy ut - Likte ikke sideinntaket, det ser altfor C&P ut - du må blande delene mer inn. Bruk litt mer tid på moddene dine. For min del går det ofte 3 - 4 uker på å gjøre en photochop. - Lyktene så bra ut, men ikke bruk lensflare - ALDRI! For det første så ødlegger det modden din betraktelig, for det andre så ser det ikke realistisk ut. - Inntaket på frontfangeren passet bare ikke inn - Stygge sideblinkers?! Men stå på, for du har da potensiale! Håper du tar dette til deg forså å vise oss flere av dine modder! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg