bmwtrond Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 jeg kjøpte nettop ny forsterker (ads P700.1) å tenker å bygge anlegg i bilen min, kan jeg koble 6*9 høytalerene til forsterkeren eller burde jeg bare koble de til spilleren for så å koble spilleren til forsterkeren? er ikke noe flink med anlegg.. hvordan er det ellers med batteriet, jeg trenger vell ikke et batteri til for å koble et lite anlegg? håper på hjelp :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-DaNi- Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Kobler "Phono-kabler" og signalledning/styrestrøm (pow-ant) ifra spiller til forsterker, samt + og - ifra batteri. Deretter Kobler du +/- (ut) høyre og venstre til høytaler.. Trenge ikke nytt batteri for noe sånt smått :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-DaNi- Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 DØNN strøkent! -Men skjønner tegninga? xD Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 flink du er til å tegne :P men hjertelig takk for hjelpa, ska prøve å få det til nå ;) hvilke kabler burde jeg bruke for at det ska bli greiest mulig? har også en sub jeg vil koble til, hvordan kobler jeg opp den? :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Kor mange kanaler har forsterkeren din? (du har lagt tråden din i prosjektforumet, det er nok feil) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 jeg kjøpte nettop ny forsterker (ads P700.1) å tenker å bygge anlegg i bilen min, kan jeg koble 6*9 høytalerene til forsterkeren eller burde jeg bare koble de til spilleren for så å koble spilleren til forsterkeren? er ikke noe flink med anlegg.. hvordan er det ellers med batteriet, jeg trenger vell ikke et batteri til for å koble et lite anlegg? håper på hjelp :) du kan ikke ha 6*9 høytalerene på den. ads700.1 er en monoblokk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 du kan ikke ha 6*9 høytalerene på den. ads700.1 er en monoblokk.. skal jeg bare koble 6*9 i spilleren da? Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-DaNi- Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Vakkert ja ;) Men blei jo feil den hvis du bare hadde 1kanals forsterker. Du må nok det hvis det bare er en monoblokk.. Hvis ikke anbefalle eg deg å kjøpe en liten 2kanals forsterker til di.. Blir mye finere lyd enn ifra spilleren! ;D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Vakkert ja ;) Men blei jo feil den hvis du bare hadde 1kanals forsterker.Du må nok det hvis det bare er en monoblokk.. Hvis ikke anbefalle eg deg å kjøpe en liten 2kanals forsterker til di.. Blir mye finere lyd enn ifra spilleren! ;D hehe, nja egentli ble det jo det, men alikavell så var det ei veldig fin tegning :D men da er det bare å koble de to ledningene rett fra spilleren å bak til de 6*9 i hattehylla? :) men når jeg skal koble subben til forsterkeren, kobler jeg bare to ledninger til spilleren, for så å koble de to ledningene fra subben å inn i forsterkeren? jeg skal også kjøpe ny spiller: pioneer DEH-P700BT :) den sa de skulle være veldig god ;) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 For å koble opp 6x9, tar du høgtalerledninger ifra spiller til høgtalerene. Signalledningen går ifra spiller til forsterker. (remote ifra spiller går og til forsterkeren) So har du høgtalerledning ifra forsterkeren til subben din Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 takk for all hjelp :) ved jeg er dum når det hjelder elektro, men så dum er jeg ikke at jeg ikke får til dette nå :) tusen takk ;) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 fikk til å koble opp alt sammen nå :D så nå ble det anlegg i bilen:D Tusen takk for all hjelp :D:D Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 så flott :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-DaNi- Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Åssen blei lyd og alt? :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg