Gå til innhold

DaNi sin AUDI A3 1.8 T

Ranger emnet


-DaNi-

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny bil for litt siden :)

Komme til å gjøre noe smått med den, men ellers holde den ganske lik som den allerede er.

 

 

Bilen no:

 

A3 1.8T 1999mod

 

-Importert i slutten av 2002

 

-Styling: Rieger S3 front og grill, Infinity sideskjørter, Rieger bakfanger (litt usikker på denne)

 

-Black Diamond slissja og borra skiver forran og bak med Ferrado rallyklosser.

 

-17" Borbet Felger med 235/40-17 Toyo Proxes T1-R -dekk

 

-Facelift frontlykter og sota baklykter

 

-Chip (196hk)

 

-MTM Eksosanlegg

 

-Oljetrykk og turbotrykksmåler i A-stolpe

 

- Ny dumpventil 50% Resirk, 50% Åpen.

 

 

 

Fornøyd med dette men ska gjøre mer :)

 

 

Ting som står på vent:

 

-Proff soting av alle ruter

-H&R 60/40 senk

-Bytte fjørbeinslager (MÅ GJØRES)

-Bytte speedometer (Defekt tempføler og bensinmåler!)

-Montere anlegg og Dvd

-Emblemfri grill

-KANSKJE nye felger og baklykter (Ikke første-prioritert) Forslag?!

-Ny og større Intercooler

-Og masse ant smådill som vil være med inn i bilen :)

 

 

06_-1512975498.jpg

 

 

06_-1719609023.jpg

 

 

DSC00582.jpg

 

 

DSC00585.jpg

 

 

DSC00588.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha ;) Ser bare frem til lønninga mi no.. Da er det litt mer som skjer :) Men ingen som kan forklare fort/enkelt åssen di anbefalle å støype bagasjerom i glassfiber?

 

 

Første gang du skal støpe eller? Er et prosjekt i seg selv men er veldig gøy å holde på med:) Du skal kjøre 1 stk 15" ?

Kan vel begynne med å strippe bilen for reserve hjul og diverse matter, hvis du da skal bruke brønnen som kasse...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er forresten å bygge alt i MDF el. først og få frem litt former (samt kasse) baki der. Så evt. støype og skape litt dybde hvis du er med? :)

 

 

Ja den ser jeg, skal ikke skryte på meg noe når det gjelder støping men gjorde faktisk akk det samme i fjor ved disse tider. Jeg og en kompis brukte bilen min som prøve kanin( A4stasjonsvogn). Herjet i flere mnd å resultatet ble 4 12ere RF;)

 

Vi støpte jo nedi brønnen da så vi på en måte vi fikk en hel og solid kasse. Men lurt å ha planen på forhånd hva du skal gjøre:P vet at det ble mange timer ut av vinduet siden vi byttet mening hele tiden..:P Lærte utrolig mye av det ihvertfall:) Hvis du har noen spm så r det jo bare å spørre så skal jeg gjøre mitt beste:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår