riksen Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 nå har jeg handla meg hiace jeg å:) Spec: -Toyota hiace -d4d motor 102hk -2005 mod. -2wd -lang varebil -3 seter -287000km:P -fulgt alle servicer "mulige planer": -montere ic -eksos? -rette bulker, ta steinsprut, del lakkeres.. hellakkeres? -bytte fangere/+lakkes -bytte til bakluke? -tectylbehandles -takvinge? delt bakdør så vet ikke om den passer? -vindavisere -stereoanlegg, uvisst hva ennå.. -sote/sote om ruter -alufelger -ekstralys -lydisoleres -+++? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 bilder kommer, men er lik som denne: http://pal.finn.no/pal/car1/car/object?finnkode=13813913&sid=xz6cbar-QUD687850&WT.svl=Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArtDeco Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Har selv to HiAce'er og en Audi A4. Holder akkurat på å montere komponentsett i HiAce buss, det er et lite helvete. Måtte løsne h. forskjerm for å få trukket kabel til døren. Ikke usannsynlig at jeg kommer til å hellakkere den også, om jeg finner penger. Kommer til å følge med i denne tråden, pøs på med bilder! Siter 98 Audi A4 Avant V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 hva måtte du ut med for denne?? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 skal prøve å få tatt noen bilder i morra, hvis jeg rekker:) (ikke pen bil men virker grei teknisk) hiace'n er litt nedprioritert for øyeblikket, har en annen bil som må bli nogenlunde ferdi før jeg begynner på hiace'n:) oxo er jeg i militæret ut året så er ikke så mye tid til bil fortida:P måtte ut me 79 000,- +omreg. oxo må jeg ta en liten oljeservice straks, og hovedservice om ca.10 000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 287 på en '05 :D Dette er udødelige maskiner så lenge du ikke lar rusta ta de :) Du får forresten orginal takvinge til de todelte bakdørene :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 betalte 100 000 hos Toyota for en 03, gått 175. 4wd D4D, men kort versjon. Du måtte ut med skjermen ja for å trekke kabler til dørene? kabellinja går inn mot skjermen. Mye arbeid? Blir nok lydisolering her og, samt lyktebøyler, vinsj, krok etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 endelig fått tida til å legga ut noen bilder.. helt original ennå men skjer forhåpentligvis litt eterhvert..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 går forresten på ca. 1 l/mila med bilhenger, med bilcrossbil på, uten henger går den på ca. 0,8 l/mila (blanda kjøring) :) Ække så værst det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 noen som har noen bilder av hiace med svære felger:D 18"? 19"? 20"? må prøve å få meg no rim's på børsa etterhvert, så greit å kikke tidlig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg