Thewwe Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg vurderer på det sterkeste å kjøpe meg en relativ ny Coupe som første bil.. Er dette et smart valg av meg ? Hva er det som er positivt og hva er det negativt med bilen synes dere ? Alt av svar hjelper he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Bortsett fra at den ikke er noe særlig pen, har kjedelig motor og trekker på feil hjul... Er den sikkert driftssikker... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewwe Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Er det ingen som har noe godt å si om Coupe'en ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmen_2211 Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 det er en jævlig god bil å kjøre. kunne nok vært litt større motor men hvis du vil så kan man jo fikse det ellers så er det bare å kjøpe 2.7L V6 Coupe. og Coupe er jo en bil med stort potensiale=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewwe Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Takk for svar ;) Jeg tenkte meg en 1.6 2005 mod.. Er min første bil og vil ikke kjøre meg i hjel og drivstoff er dyrt he,he :p Så tenker jeg meg å fikse på motor og slike ting senere.. Noen som har en 2005 mod som kan fortelle meg litt om den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ja, 2003+ Coupe er en bra bil. Bortsett fra at en del av eksosanlegget ble ødelagt (2000kr) har jeg ikke hatt noen problemer med min. Var nettopp på hovedservice med den (2003, 65 000km), og de fant absolutt ingenting nevneverdig. Når har jeg riktignok kun eid min i et år, men forrige eier påstod at han ikke hadde opplevd noen feil på den siden han kjøpte den ny. Tror neppe du finner en like stilig bil som er såpass ny og i samme prisklasse (jeg fant i alle fall ikke når jeg skulle kjøpe bil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewwe Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Takk for svaret.. Jeg var hos en forhandler og så på en 2007 modell og han sa den er ganske lik 2005 modellen.. Det var dekk i baksete og lurte på om det er greit med plass bak der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Når det gjelder baksete... det er jo plass bak der, men husk. det er jo en coupe.. ikke en fireseters sedan.. folk over 185 cm vil nok foretrekke å sitte forann.. Selv har jeg en '96 mod, og har hatt full bil.. noe som gikk greit nok.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Er ikkje så god plass for de med "lange" bein nei ...men vi har nå vert på roadtrip 4 store/høye i bilen min og d funka fint d...men blei noe lav når den var fullt lasta :D Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewwe Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ja, var ikke veldig stor plass.. Men nå er jeg lav så blir litt mer benplass for dem bak he,he.. Likte utrolig godt at du sitter ganske lavt i bilen, føles som om du sitter i en mye dyrere bil enn det man gjør.. Får bare håpe på at mamma og pappa går med på kjøpet he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg har hatt min coupe (2000 mod) i 5,5 år nå . kjempe fornøyd bortsett fra en del helv.....s problemer med bremsecalipera bak. men det ordner seg.. ok bil som går greit. men litt dyr i drift syns jeg. min slurper 0.97 på blandet .. PS jeg er 206cm høy.. men får plass :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 mine 03 og 06 mod brukte 05-0,7 på mila :) aldri en ting med noen av dem! hadde en ulyd en gang men det var vannpumpa som skulle vært byttet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hadde også litt problem med eksosen. men ellers har d vært lite. jeg er bare 175, men vil fortsatt ikke sitte baki en 2003- coupe:P d ER trangt der bak...... hehe Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewwe Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ja, er bra jeg skal sitte forran da he,he :p Men hvordan er lyden i de nye bilene..? For tenker meg et anlegg til 10 lapper i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 lyden er grei i og for seg, men diskantene er ikke mye å skryte av da... hehe Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg