Gå til innhold

Burde jeg kjøpe en Coupe ?

Ranger emnet


Thewwe

Anbefalte innlegg

Ja, 2003+ Coupe er en bra bil. Bortsett fra at en del av eksosanlegget ble ødelagt (2000kr) har jeg ikke hatt noen problemer med min. Var nettopp på hovedservice med den (2003, 65 000km), og de fant absolutt ingenting nevneverdig.

 

Når har jeg riktignok kun eid min i et år, men forrige eier påstod at han ikke hadde opplevd noen feil på den siden han kjøpte den ny.

 

Tror neppe du finner en like stilig bil som er såpass ny og i samme prisklasse (jeg fant i alle fall ikke når jeg skulle kjøpe bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder baksete... det er jo plass bak der, men husk. det er jo en coupe.. ikke en fireseters sedan.. folk over 185 cm vil nok foretrekke å sitte forann.. Selv har jeg en '96 mod, og har hatt full bil.. noe som gikk greit nok..

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikke veldig stor plass..

Men nå er jeg lav så blir litt mer benplass for dem bak he,he..

Likte utrolig godt at du sitter ganske lavt i bilen, føles som om du sitter i en mye dyrere bil enn det man gjør..

Får bare håpe på at mamma og pappa går med på kjøpet he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min coupe (2000 mod) i 5,5 år nå . kjempe fornøyd bortsett fra en del helv.....s problemer med bremsecalipera bak. men det ordner seg.. ok bil som går greit. men litt dyr i drift syns jeg. min slurper 0.97 på blandet .. PS jeg er 206cm høy.. men får plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår