BootFish Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei Noen som har noen gode idéer til felg/dekk til en ny Passat stasjonsvogn? Har bestemt meg for ikke bruke mer enn 10 000. Jeg har bestilt ny bil og den har jeg bestilt kun med vinterdekk (selgeren så rart på meg..) For denne prisen ser jeg at jeg kan få RS4-II felg eller RS6 felger i 18-toms. RS4 felgene hadde jeg på Touranen som jeg solgte i forrige uke og RS6 felgene har kona på sin Audi A6, så jeg hadde håpt å finne noen andre egentlig. Siter ..::BootFish::.. 08 VW Passat 1.9TDI Elegance Stv 98 Audi A6 1.8T 07 Harley Davidson XL883C 07 Baotian Retro (madammens rosa scooter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 http://quality-autoimport.no/storefront.php?c1=2790 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BootFish Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Takk for tipset, godt utvalg, men tilsynelatende litt mer kroner enn jeg hadde tenkt å bruke :) Siter ..::BootFish::.. 08 VW Passat 1.9TDI Elegance Stv 98 Audi A6 1.8T 07 Harley Davidson XL883C 07 Baotian Retro (madammens rosa scooter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Det virker jo som om du må finne noe pakker som gjør seg greit på denne bilen. Hvilken farge har bilen? Ville prøvd å finne 17" med kant, eller noen ok 18" som var litt stilrene jeg da. :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg