Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 noen som har gjort detta før eller har en god ide om hvordan jeg kan få festa den? har kjøpt pakkninga, men det er ikke no lim/teip på den, så jeg har ikke noe og feste den med. holder det kansje med dobbelsidig teip eller er det kanse noe og få hjøpt som er til sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Bruk f.eks kontaktlim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Tec7? :volvsmile Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_242_tic Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Tec7? :volvsmile ya:) da får du det aldri av:) Siter 244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt! 242 79-mod(prosjekt) 945 isbil,bur,esab sperre. o4 toyota shiheis 4x4 d4d. http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 er ikke alltid det er en fordel at det aldri går av da. men skulle hatt noe som tørka fort og er mulig å få av igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 trelim! neida.. Kontaktlim, som Aceofspades sier, funker nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ya:) da får du det aldri av:) Jo men for faen skulle han ikke ha det til å sitte da? kan ikke både få i pose og sekk da :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hvis jeg ikke skulle hatt muligheten til å ta det av, så hadde jeg jo ikke trengt å bytte det nå hvis du skjønner. tillfelle det blir ødelagt igjen eller hvis det ikke blir tett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg