Gå til innhold

forsterker til å drive to rf punch p2 12"

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe litt med den?:) enten brukt eller nytt.. men helst under 5k, og skal klare å drive de bra:)

 

takk

 

 

Dufår stikke innom Torshov i drammen så skal du få en stor monoblokk til 1999,-;) hehe

 

Hadde 4stk av akk de samme subbene som jeg kjørte på den forsterkeren og dro de bra...750watt RMS i 1ohm klarer ampen, Magnat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der begynner det å hjelpe med forsterker krefter, men kanskje litt dyrere en han hadde tenkt? ;)

 

men var deg jeg kjøpte forsterker av, sant?:S

vart litt usikker nå.. men den funker får vi satse på:)

bare fått tid til å prøvd med en av suban, men virker som det skal funke greit, vart nok lyd for meg med en sub:P hehe..

 

men stoler ikke helt på at du har hatt 20 års erfaring cossiemk1, virker ikke helt sånn på deg:P

no hard feelings tho..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sorry Off-topic.

 

cossiemk1 <-- du har drevet i 20 år ja.. hvor har du jobbet om jeg tør spørre.. har selv jobbet med bla bil stereo selv så har testet de fleste merkene som er verdt og teste som du får i norge (ja har nok ikke testet alt som finnes men mye).

 

Når det gjelder Dyngabell så har jeg testet mye av det.. har hørte en "demo" bil fra de og som tidligere sagt har jeg ikke noe til overs for de.. ja det er billig og man kan ikke forvente seg gull og grønne skoger, men nei takk hadde ikke tatt imot om jeg hadde fått slengt det etter meg. den såkalte RMS målingene dems stemmer ikke, forsterkerene klarer ikke og pushe så mye kontinuerlig når man kan fint kjøre 2-4 forsterkere på 10k watt pr stk men andre merker. har selv målt ut på 6 forskjellige DB forsterkere og det holder ikke om de skal være så bra. (ja vet de fleste har noe feilmargin de også men ikke så drøyt). jording's systemet dems er ikke veldig og skryte av, fikk støy i 2 av 6 stk (kan være feil på de men fremdeles 33,333% feil).

 

Kunne nevt masse mer men tviler folk gidder og lese 3-4 sider avhandling om de..

 

Pris er forskjell på Kvantitet og Kvalitet.

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Off-topic.

 

cossiemk1 <-- du har drevet i 20 år ja.. hvor har du jobbet om jeg tør spørre.. har selv jobbet med bla bil stereo selv så har testet de fleste merkene som er verdt og teste som du får i norge (ja har nok ikke testet alt som finnes men mye).

 

Ot, men objektivt, hvor har du jobbet? greit å vite hvor man har/har hatt folkene Faudo ;)

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jobbet på Elkjøp (testet ut hva som skulle evt tas inn når vi skulle satse på bilstereo) noe som ikke skjedde til slutt da de ikke mente det var marked for bilstereo og endte opp med Pioneer for alle penga :S

 

+ har drevet med anlegg på si og har mange kammerater som har div anlegg så har testet mye der også og stilt inn diverse anlegg runt om.

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår