Dataprob Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Morn Jeg skulle teste anlegget i dag og alt var fint helt til jeg skrudde opp volumet. Da skrudde spilleren min seg av og ville ikke starte igjen. Så jeg fant frem multimeteret mitt og kom frem til at strømmen ikke kommer frem til spiller. Hva kan ha skjedd? og hvis trekking av ny ledning blir aktuelt, er det noe jeg må tenke på? (bortsett fra sikring seff). Eller er det bare å trekke? og ja. Sikringene var hele Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Uoriginal spiller og originalt ledningsnett? Nokre biler har altfor liten sikring til den nye spilleren. (10A holder i massevis) Kva slags spenning mangler du? Spilleren trenger 12v ifra batteriet. (minne og hovedstrøm) og 12v ifra tenning for å slå på spiller. (akkurat som remote til forsterker) So har du dårlig kontakt i sikringsholder, dårlig jording osv, Med eit multimeter skal det væra lett å finne feilen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Uorginal spiller på org ledningsnett ja. Er en 10A sikring ved spiller som er hel. Det er to tykkere ledninger der. den ene er jord og den andre er pluss. Og når jeg måler mellom de to er det ikke strøm der. Kan sjekke "minne" ledningen nå Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Da er det sikkert en sikkring på den ledningen du har som pluss, og da mest sannsynlig i sikkringsboksen din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Da er det sikkert en sikkring på den ledningen du har som pluss, og da mest sannsynlig i sikkringsboksen din ;) Alle sikringer er hele og fine;). Men jeg ga f, og la opp en ny 5mm2 ledning så nå er alt i orden. Var nok dårlig kontakt et sted. (Sikkert rista i filler:yodude: :P). Takker for svar! Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg