Haansi Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 felgene jeg hadde funnet var replica.. 18" med dekk til 11k. vanskelig å finne noe slikt igjen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Gratulerer med salg Hansi! :) Er fornøyd om jeg får igjen 10høvdinger mindre for min jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Takker for det :) Info om din bil da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Da er doningen hentet og betalt! Reiser til Bergen for å hente ny bil om en halvtime! Er hjemme sent i natt, så blir bilder i morgen :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Hvis noen tror dette blir en økonomisk tur over fjellet, så tar de FEIL :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 hehe:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Ikke lurt å kjøpe så dyr bil at du ikke har råd til å koste på den ;O Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Fnis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 næi så kjøp en så dyr bil at du ikke trenger å koste på den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Ser du ihvertfall skal ha senk. Ser en på finn selger justerbart til quattro for ca 4800,- Er av det tyske merket supersport. Kanksje noe å vurdere? Leste vel et sted her at det er stivt. Er vel bra det med tanke på at bilen blir lav. Vurderer dette settet selv. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Ser du ihvertfall skal ha senk. Ser en på finn selger justerbart til quattro for ca 4800,- Er av det tyske merket supersport. Kanksje noe å vurdere? Leste vel et sted her at det er stivt. Er vel bra det med tanke på at bilen blir lav.Vurderer dette settet selv. Supersport senker visst ikke lavt nok for negern:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Supersport senker visst ikke lavt nok for negern:op: Avanten skulle ikke bli så lav sa han. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Avanten skulle ikke bli så lav sa han. Han sa til meg her om dagen at Supersport ikke senka nok:op: Nå må han bestemme seg snart...:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Er vel ikke lenge siden bilen til Stig var like høy som Oslo Plaza :O Synes uansett det ser best ut med moderat senk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 (endret) _HERREGUUUUUD_ for en bil. Den mangler seriøst INGENTING. Går som ei jævla kule og er så godt som strøken innvendig. En del småriper utvendig men mye kan sikkert tas knekken på. Alt av utstyr. Fy faen, jeg er forelska. Bilder kommer i morgen. Og nei, bilen blir nok ikke like lav som den jeg hadde. Blir moderat senk. Blir ikke mye påkostning på denne bilen. Blir senk og felger + småting her og der. Er det jeg synes er penest. Skal montere ny resirk og åpent filter i morgen tenkte jeg. Endret April 23, 2009 av Haansi Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg