veegard Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Bilder!! Må vite om jeg skal kjøpe også.. hehe! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 tid du har tenkt deg til ørsta da?;) Tenkte asap :D Hehe! Bilder!! Må vite om jeg skal kjøpe også.. hehe! Jada, kommer bilder.. Er bare lyst her så jævla lenge :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Men av montering og sånn da:p Nå er det skumring gogoggogogogo Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Tenkte asap :D Hehe! Jada, kommer bilder.. Er bare lyst her så jævla lenge :) hehe, du får ta det når jeg er ferdig med bilen !;) her er et bilde av min a4 med M3 list.. tror ikke det er så stor forskjell på bilene vår:p Si ifra om jeg skal fjærne bilde haansi :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Bilen din er jo mer skitten enn deg :D Men ja, skal ta turen når det passer :) Ble veldig pent med M3-lista :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Dritten som jeg måtte bøye vekk :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 det får du gjør :) bare og si ifrå :D M3 listen gjør nesten hele bak synst jeg.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 det får du gjør :) bare og si ifrå :D M3 listen gjør nesten hele bak synst jeg.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ja, blir helt syk forskjell :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Tåkelysene var fete de, men burde kanskje kjøpt nytt gitter med huller til lyset da? Du har bare saget rett av, eller? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Skal mekke nytt gitter ja ;) Må bare finne ut hva som blir optimalt. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 LEDene er mye hvitere i virkeligheten. Ser jævla lilla ut på bilder. Men i virkeligheten er de bare en anelse mer blå en tåkelysene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Nok lys hvertfall. Den ene lampa er litt feiljustert som dere ser. Skal se om jeg får fiksa det i morgen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Jeg bare bøyde litt på branketten til tuta jeg ;) så nå plager ikke grøftelyset å tuta hverandre noe mer hehe Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Gjordet det samme jeg :) Bøyde det litt oppover. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg