Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Tenkte det :) http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82893 En sånn også kanskje. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Bør vel egentlig bruke rød eller grønn på Audimotorer siden det er alu topp, så slipper du korrosjon. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Rød er fin:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Skjønner :) Takker for tips folkens! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Om du er megakul, så kobler du fra radiatoren og spyler gjennom med hageslange, så tar du en radiatorrens og kjører igjennom sammen med vann i en fem minutters tid, tapper ut, skyller med vann gjennom, tapper, så fyller du på med kjølevæske! :) Jeg bruker vanlig glykol og vann.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hvor er det jeg får koblet fra radiatoren? Hvor står denne slangen? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 er en slik en slange på fører sida av radiatoren;) koble fra den så renner d ut masse :op: hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Thanks mate :) Da skal jeg fikse det etterpå :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hehehe, jeg ville da absolutt anbefalt å ta ut proppen under radiatoren, i stedet for å røske ut den slangen der da :D Er forresten fy å hive glykol i naturen også.. Men hmm, hva skal man gjøre med det liksom. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Det er en propp under radiatoren også altså? Men da tar jeg heller den, så får jeg spylt igjennom der også :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 fikk ikke ut den proppen, så gikk over til slangen:) å den satt jævla godt den også:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Når verkstedet skulle slette feilkoden på bilen min i dag, viser det seg jo selvfølgelig at det ikke var ABS-føleren som var problemet, noe det første verkstedet fortalte meg. Så jeg har betalt 800kr for en føler jeg ikke trenger. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 1 Fault Found: 00275 - ABS Outlet Valve; Right Rear (N135) 35-00 - - Der er feilkoden. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Det sitter alltid en dreneringspropp for olje og kjølevæske under bilen.. Av og til er de i plastikk, og om de sitter jævlig godt så kan det være litt kuking med å få dem av. Men kjølevannsproppen bør i det minste sitte rimelig løst.. Ikke så mye trykk inni der, burde gå fint å skru av med en fastnøkkel uten noen problemer. Men så er det NOEN som tighter ting så JÆVLIG også da, fordi de tror det er ekstremt lurt.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Har skiftet olje ja, så det var nullstress :) Og den satt noe jææææævlig. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg