Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 har allerede hørt med bilpleiespesielister. de sier det ikke er noe å gjøre med det siden det er såpass dårlig lakkert. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Btw, noen som trenger H1-xenon? Jeg skal nok kvitte meg med mine pærer. Hør med Auda, han fikk Marius sine AE lykter:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Done, sendte han en melding :) Og btw, har kommet i kontakt med en selger på ebay som selger for 130pund ink. frakt. Det er sykt billig :) Skal forske litt rundt passform på disse. Fester må man vel lage selv uansett. Hvordan er det å grunne selv? Denne fangeren kommer ubehandlet, så jeg må grunne den selv. Har en kompis som kan lakkere, så alt jeg trenger er å grunne den og kjøpe lakk. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Skal forresten også selge stylingleppa jeg har nå. Så hvis noen er interessert, er det bare å skrike. Den er litt oppskrapet helt nederst og under, men det er jo likegyldig siden vedkommende uansett på pusse den ned og lakkere på nytt. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Skal forresten også selge stylingleppa jeg har nå. Så hvis noen er interessert, er det bare å skrike. Den er litt oppskrapet helt nederst og under, men det er jo likegyldig siden vedkommende uansett på pusse den ned og lakkere på nytt. Er det den stygge? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Stygt på biler som er så høye at truckene kan kjøre under de, ja :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Da er jeg med:) Vil du parkere under min en dag?:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Jeg tenkte vi kunne kjøre mot hverandre veldig fort, slik at du blir kastet opp i luften og tar baklengs salto? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Tviler på at jeg gjør noe annet enn å tippe framover, med både meg OG motoren foran i bilen:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 (endret) Mulig :( Jaja, nå skal jeg ikke ødelegge denne svært seriøse tråden min :) Dette er atm bestilt: - Hella micro DE 2stk - Ny girkulepose - M3-list til bakluka Dette blir bestilt i april: - RS-front - Muligens griller også, får se hvor mye penger jeg har etter lakkering - H3-xenon til grøftelysene Endret Mars 30, 2009 av Haansi Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Marius er flink og hjelper Hasse med ebay:D Dette blir bra vettu:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Mulig :( Jaja, nå skal jeg ikke ødelegge denne svært seriøse tråden min :) Dette er atm bestilt: - Hella micro DE 2stk - Ny girkulepose - M3-list til bakluka Dette blir bestilt i april: - RS-front - Muligens griller også, får se hvor mye penger jeg har etter lakkering - H3-xenon til grøftelysene Hvor kjøpte du lista? Ebay? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 ebay ja. var grisebillig :) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=260373555877 kan finne en som passer din bil. poster i tråden din. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 da har jeg bestilt h3 8000k til de nye grøfterne :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg