al3x Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Det har jeg fan ikke:S Jeg har en sånn Dremel klone fra Clasern. Hadde på grunning og litt lakk etterpå jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Utrolig fin bil...ser utrolig bra ut dette her ja.. Tusen takk :D -------------------- Men lurer virkelig hvorfor den går så ujevnt på tomgang.. Skjøten til luftfilteret er pottetett, så er ikke det.. Har tappet ut litt olje, så det er ikke for mye.. Lurte litt på om kat'en kunne være defekt, men da ville jeg vel merka det på ytelsen også? Feks; Starter jeg bilen går den sinnsykt ujenvnt på tomgang i kanskje 10-15sek, så stabiliserer det seg. Gir jeg gass og slipper, så begynner det samme på nytt igjen. Av og til kan den finne på å daue også. Merkelig :\ Problemet begynte først etter at jeg byttet til kon-filter og tok fullt oljeskift. Har egentlig bare blitt verre og verre sagte men sikkert.. Tappet ut olje først i dag, så får se i morgen om det går seg til.. Mener jeg leste at for mye olje kunne ødelegge katalysatoren. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 lmm som fjusker? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Kan være det ja. Kobla den fra, og da var det helt likt. Hvordan kan jeg få fiksa dette da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Kanskje jeg skal prøve en annen filteradapter fra biltema? For den adapteren jeg har nå lager jo hullet mindre enn det orginalt er. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Bare å kappe opp det ene adapteret, så sparer du noen kr;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Sant :) Får ta det i morgen.. Natta boys ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Sant :) Får ta det i morgen.. Natta boys ;) Natta chocolate;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Trenger tips til felger jeg skal se etter til våren :) Tenker da typ Keskin KT4, BBS LM style, osv.. Til greie priser.. Hit me Rune ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Keskin KT2 Nuvolari BBS CH Kerscher KCS Carline CM6 RH ZW1 Og de jeg har hatt: Keskin KT1 RH AH Cup BBS RX A8 Lookalike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Rune, finnes BBS CH i replica? Hvem lager de isåfall? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jepp, og de lages av FK. Synes orginalen er kulere.. Håkon Sandberg på VACN forumet fikser forresten fine priser på disse hjulene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Synes FK sine var NICE! Er litt semi-kant i de også. Aaaner du noe pris på disse? Men kan vel sende han Håkon en mail. BBS RX var også nice. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Du har vel ikke en mail-adresse til han? ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 mail ressurs@dieallervaerste.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg