al3x Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 For at du skal kunne ha xenon på biler i Norge må du ha automatisk høydejustering og lyktespyling. MEN, du vil fortsatt aldri få det godkjent da det kun er 100% lovlig hvis bilen ble levert med xenon fra fabrikk! E-merkede lykter er lovlige i Norge, aldri hørt om D-merkede :S Og senk må godkjennes hos BT sånn at du får det inn i vognkortet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Men dere andre som har montert xenon da? Fått noe problemer med det? Gått igjennom kontrollen på BT? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Verkstedet ringte nå, og drivakslingen har dukket opp igjen. Den er forventet i morgen, og fått time klokken 1300. Har dog ingen forhåpninger :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 E-merkede lykter er lovlige i Norge, aldri hørt om D-merkede :S Hørte bare det ble nevnt av en kar som jobba i biltilsynet som prata med onkel... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Men hvor stor sjanse for at policen blir bitchy hvis du kjører med 6000k? Kan vel ikke være så stort problem, siden det er en million stk her som ettermonterer :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg har ikke blitt tatt for DET, selv om jeg har blitt stoppa... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hva får man av bot hvis man skulle bli stoppa da? Er det stivt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er vel 3000kr som er bota for feil lysbruk. Men jeg har hatt en poltimann stående foran bilen og titta på lysa uten at han har sagt noe på det.. BT vil si noe, så hvis du må inn der for en eller annen grunn hadde jeg satt inn halogenpærene først. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Skjønner :) Får se om jeg tar sjansen da.. ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hey folks, I dag har hvertfall ikke verkstedet ringt og sagt at delene er forsinket. Så det kan virke som om jeg i dag er i rute. Bilen har time klokken 1300 :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 får håpe det beste da:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Jepp, ingen telefon enda, så nå lever jeg faktisk i god tro :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Noen som vet om de orginale ringene i grillen passer på RS4-grillen? Hadde vært greit, så hadde jeg sluppet å få kjeft av dama hvis jeg får lyst til å lakkere de. Muligheten til å se hva som er best.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 BILEN er tilbake og den er LAAAAAAAV :D:D:D:D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Bildeeeeer:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg