Haansi Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Tro meg Hansi, har gått på smeller jeg og ;) Er det man lærer av! Er nok veldig sant det ja :) Skal fortsette å gjøre småjobber på bilen selv, skal bare gå litt saktere frem :) Som du sier, eneste måten man kan lære på! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Da har jeg pratet med verkstedet igjen. Delene kommer fredag hvis jeg er heldig, og da kunne den veldig hyggelige mekanikeren ta det som lørdagsarbeid!! :) Så da blir det kanskje ikke over helgen engang.. Så når bilen kommer tilbake har verkstedet.. - Skiftet drivakslingen fremme til høyre. - Justert senkesettet 70/50. - Strammet håndbrekket - Feilsøkt ABS'en. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Bra det ordner seg:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Utrolig deilig å sette bort jobber innimellom å. Selv om det koster litt... Men får trøste deg med at det blir gjort ordentlig og at du har garanti på arbeidet hvis noe skulle skje :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Jepp, akkurat :) Er en viss trygghet.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Da har jeg pratet med verkstedet igjen. Delene kommer fredag hvis jeg er heldig, og da kunne den veldig hyggelige mekanikeren ta det som lørdagsarbeid!! :) Så da blir det kanskje ikke over helgen engang.. Så når bilen kommer tilbake har verkstedet.. - Skiftet drivakslingen fremme til høyre. - Justert senkesettet 70/50. - Strammet håndbrekket - Feilsøkt ABS'en. Høres bra ut! Bra ting ordner seg for noen oss :) Ja, kall det whining.. men har sutret i hele dag.. Så da får jeg sutre litt her og :) Han tar det svart? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Nei, ikke svart :) Offisielt, men han kunne gjøre det lørdag, noe som egentlig er utenfor deres arbeidstid..! Så synes det var hyggelig :) Gjenstår bare å se om delene kommer i tide! Skjønner godt at du sutrer.. driten situasjon å sitte i.. :\ Men jeg håper og tror du kommer deg ut av det til slutt, virkelig!! :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Fikk du bilen din inn på verksted i går? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Bilen står hos verkstedt ja.. Har fått termin i morgen, så gleder meg til å hente den.. :) Håper på at de blir ferdige som avtalt! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, da ringte selvfølgelig verkstedet med meldingen jeg bare ventet på.. Posten har rotet vekk drivakslingen, og de må bestille en ny en. Så da blir det sikkert 2-3 nye dager før bilen er tilbake. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Typisk dette her, men da har du hvertfall doningen hjemme til helga:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Yep, veldig typisk.. Men sitter på med mamma til jobben hver dag nå, og er ikke noe avhengig av bilen i uken EGENTLIG. Så jeg klarer meg noen dager til :) Er selvfølgelig bare irriterende, siden de lovde meg mandag.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Kjipe greier... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Stemmer det at man ikke får godkjent xenon med mindre man har automatisk høydejustering i lyktene? Det vil jo si at jeg bare kan droppe det.. :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Stemmer nok det... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg