Sandmo Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 haha:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kalles en skrivefeil tjukka Ååå ikke kall meg tjukk da :( :( :( :( :( :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 :( Skal betale rehabilitering for deg! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 thanks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 bare hyggelig :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ja skjer d nå eller? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Da er demperne bak av for andre gang, og nå vil jeg være 100% sikker før jeg setter de på igjen. Jeg har 2 muttere på toppen, men er usikker på hvordan de skal sitte. Nå prøvde jeg slik: - Skrudde den ene mutteren helt ned på gjengene - La den store toppen med gummi rundt øverst - La den lille gummiskålen nedi - La den blanke skålen oppå der igjen - Skrudde den andre mutteren på øverst, slik at den lille blanke skålen står "låst". Noen som kan tenke seg om dette er riktig, eller har en fasit på hvordan det skal stå? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 husker du ikke hvordan det var da du rev ut i de gamle? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Problemet er at på den gamle demperen var det bare EN mutter.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Fant ut av dritten.. må bare få det på igjen nå. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ja, da var settet på, og jeg skulle ut å kjøre i god tro om at alt var greit. Demperne virket ok, men i det jeg skulle svinge ut fra huset mistet jeg drivkraft. Motoren går, jeg har turtall, men bilen går ikke fremover. Uansett gir. Setter jeg den i høyere gir og gir gass, kommer det en rar lyd fra drivhjulene. Gidder ikke bruke mer tid på det nå. Bilen får bli levert inn på verksted i morgen, så får de stille inn både senkesettet og fikse det andre. Blir så demotivert av at alt skal gå gale at jeg ikke gidder styre mer med det selv. Det merkelige var at etter feilen oppstod slukket jeg motoren, og trillet nedover.. plutselig fikk jeg trillstarta den, og fikk drivkraft igjen. Men etter noe hundre meter til skjedde det samme. Noen som har aning om dette er dyrt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Sånn det er... Må ikke få mørke tanker nå:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Maks uflaks da =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Dette kan vel ikke ha noe med monteringen av settet å gjøre? Det kan vel ikke gjøre at jeg mister drivkraften på noen måte? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Levér den til noen som har peiling ;) Du har nok muligens fucka med drivledda mens du har skifta fremme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg