Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Usikker :( Gjør det du:) ellers rullemaler jeg bilen din :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Im on it i morgen :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Herlig:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Likte det bildet.. :) Selv om det ikke viser så mye av bilen selvfølgelig :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Trenger tåkelys nå da ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Uffja :) Men vil ha RSfanger først ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Uffja :) Men vil ha RSfanger først ;) Faen så like bilene våre blir :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Haha, ja :D Men stemmer for at du heller må klare å tette de jævla lyktene dine :) Må jo være mulig :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 har gitt opp :) Og er rimelig keen på facelift anyway ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ja, er sykt hvor mye fronten endrer seg :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Rune photoshoppa facelift på bilen min her om dagen, ser konge ut;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Legg ut da? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Likte det bildet.. :) Selv om det ikke viser så mye av bilen selvfølgelig :) Likte dette bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Haha:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er så mye positivt å få ut av deg rune! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg