al3x Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Gult lys er verste jeg vet! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 I morgen blir det montering av senkesettet dersom jeg får tak i ei fjørklemme.. :) Blir selfølgelig bildeupdate i lange baner isåfall! Gult lys er verste jeg vet! Jepp, er ikke noe kos. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 I morgen blir det montering av senkesettet dersom jeg får tak i ei fjørklemme.. :) Blir selfølgelig bildeupdate i lange baner isåfall! You better update brown sugar;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 I will :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Herlig:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Da fant sandmo dioder til meg på ebay for 2.8dollar ink frakt :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Da fant sandmo dioder til meg på ebay for 2.8dollar ink frakt :D Også fikk neger'n de siste to!! faen:( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hahaha, var derfor jeg skrev det her.. :D:D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hahaha, var derfor jeg skrev det her.. :D:D Ja, for du klarte ikke være takknemlig nok til ikke å gni det inn;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hahahaha.. Sorry pus :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 blei helt ny bil med facelift så jeg :D får vel bytte snart jeg å Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hahahaha.. Sorry pus :( Går bra:) Du får gjøre litt svart arbeid for meg, så er vi skuls :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Haha, i will :D blei helt ny bil med facelift så jeg :D får vel bytte snart jeg å Takker for det :) Ikke bare ser det bedre ut, men lyset blir også myyye bedre :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Du kan begynne med å kjøpe noen liter hvit maling og male casa'n min ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Usikker :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg