mordi87 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 gudd;) hold oss oppdatert:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Selvfølgelig :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hmmm, da har jeg gransket adapterne litt, og funnet ut at den ene ledningen som kommer fra nærlyset går ut i den koblingen som ikke brukes. Dette kan jo ikke stemme? Jeg tenkte den skulle brukes til grøftelys eller noe.. Er det altså adapteren som er feilkoblet? Bilder kommer. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Den til høgre brukes jo ikke? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Den skal du plugge i rævva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Den skal du plugge i rævva Der har'n allerede no elektrisk... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Den skal du plugge i rævva Takk rune, det hjalp! Men hva er egentlig den pluggen til? Grøftere? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Er strøm til høydejusteringa tror jeg. Men siden du har TYC lyktene, så har du manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skjønner.. Men hva tror du om nærlys-problemet? Er det vanlig at disse adapterne er koblet feil? den ene ledningen går jo til den koblingen som skal brukes til høydejustering.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skal vi se hva jeg har liggende her til TYC... (what = el just) Hjalp dette noe? Eller er det selve kontakten du sliter med ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Her har du og kappinga om du blir i tvil på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Det hjalp vel delvis, men det er selve kontakten som ser ut til å være feil. Hvis du skjønner, så går den ene kabelen fra nærlyset via adapteren til den koblingen som er til høyde justeringen.. så da må det jo være feil. Forresten - hvilke pærer er det til parklysene? Var ikke samme som i de andre lyktene.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Her har du og kappinga om du blir i tvil på det.. Takker.. tror jeg har kontroll på den :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ja, ser ut som du har fått feil kontakt.. Har du samme sokkelen på lyktene som jeg har? Sånn ser forresten parklys sokkelen ut. Hvertfall på de facelift jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Altså, kontakten passer, og alt annet enn nærlyset ser ut til å være riktig ja. Den sokkelen der stemmer ja (parklys).. Får hente noen på biltema på mandag. Noe som aner hva den sokkelen heter, og hva W'en er? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg