Haansi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Min og er sånn ved høyre siden der, men tror det er pga jeg tok på listen på lyktene med litt for mye sicaflex, får angel eyesene i løpet av noen dager så skal prøve på nytt da :PAngrer på eg kjøpte senke sett, bilen min er høyere foran enn bak :( Du må mekke en tråd på bilen din :D Så får vi jevnlig update med bilder og endringer! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Er det normalt at når man har folk baki med 55mm senke fjærer at bilen tar nedi konstant(spesielt i svingene)? ville det hjulpet og valse hjulbuene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Du må mekke en tråd på bilen din :D Så får vi jevnlig update med bilder og endringer! Ja jeg skal ta å så gjøre det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Koster jo uansett fort 2000 for lakkeringa.. Sant ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Da har jeg fått sporingsnummer hos hottuning.eu. DHL kunne fortelle at de ikke hadde noe med levering i Norge å gjøre, da dette var en Global Mail som ble overlevert til posten i Norge. Posten visste heller ikke hvor pakken var, men mente at leveringstiden ikke var gått over det som var normalt fra belgia. Oppsummering: Posten vet ikke hvor senkesettet er. DHL vet ikke hvor senkesettet er. Hottuning.eu sier det ble sendt fredag 19. september. Søker jeg på sporingsnummeret, finner jeg ingenting. Hottuning mener det er fordi DHL ikke har scannet pakken enda, noe som virker VELDIG merkelig dersom den er sendt. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Er det ikke herlig når det er så oversiktlig?? Har vært borti det samme med et par lykter... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Koselig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Nei, ikke egentlig. Synes det virker veldig suspekt. Hvis DHL ikke har scannet pakken enda, virker jo sannsynligheten for at den ikke har gått ut av belgia enda VELDIG stor. Og har den ikke gått ut av belgia, så blir det vel både snø og faenskap før jeg får driten. Scanner ikke slike selskap pakkene for hver mellomstasjon de er innom? Hottuning sier de beklager forsinkelsen, men mener jeg skal ha settet innen de nærmeste dagene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Jo, de gjør vel kanskje det... Husker lyktene mine.. Etterlyste de 4 ganger, og fikk beskjed av firmaet om at de hadde sendt det, mens DHL sa de ikke hadde mottatt det... Endte med at firmaet måtte sende på nytt... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Pakken skal bli scannet samme dag\dagen etter når de mottar den. Av og til, som på jobben vår. så blir den scannet inn i Winedi hos oss -og blir sendt over nettet til posten, så da ligger den inne FØR de har den til og med. Og at den ikke har blitt scannet inn på noen uker(?). Er meget suspekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hmhm.. :\ Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Snodig. mitt sett var innom GLS Denmark AS, kokemose 3... om det er til hjelp Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 eller det sto Sender:GLS Denmark AS, kokemose 3 på en av lappene Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hottuning sier det er DHL som sender mitt :\ Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 sikkert til meg å, bare hoppa innom danmark eller nå:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg