Haansi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Jeg brukte kredittkort, men da gjorde jeg sikkert feil. Jaja, lærte hvertfall :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Men da er det jo ikke noe problem. Hvis du bruker VISA kort som er koblet til bankkontoen din trekkes summen med en gang fra konto, men hvis du har et annet VISA kort eller MasterCard trekkes summen fra kortet, men du får jo regning i etterkant :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Skjønner :) Gleder meg uansett til jeg får settet nå! Håper de sender i dag, så har jeg det sikkert i slutten av neste uke :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Det hender flere ganger når jeg handler utenlands, at det blir trekt 300 kr extra fra konto, men disse kommer som regel til bake:) hakke peiling på hvorfor:... så om en ukes tid så har du justerbart på:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Er dette når du har bestilt fra paypal? Virker jo som om de enten tar fortjeneste eller depositum.. Jepp, det har jeg, din treging :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Way to go;) Mordi er treeeeg.... Fikk du av dørtrekket? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hehe :) Angående dørtrekket så ga jeg opp akkurat da, men skal prøve igjen om noen dager. Deilig å endelig ha bestilt senkesettet :) Skal ta så mye bilder så mulig, så kan jeg vise at man får av demperen uten å løsne på bærearmene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hehe;) Gjør det ;) Dørtrekket fikser du lett! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hehe :) Kan vel si litt om hvilke andre planer jeg har fremover.. Neste mnd tenkte jeg at jeg skulle skifte en del slitedeler. Hjullagerne har begynt å pipe fremme, bremseskiver og klosser fremme skal skiftes, og noen foringer fremme har hatt sin storhetstid. Dette blir neste mnd :) Nedprioriterer visuelle ting fremover, og tar litt andre ting. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Visuelle er ikke alt vettu;) Dritt med en fet bil som ikke går ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hehe, sant det :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 ja hva er vitsn med en fet bil viss den ikke kan brukes;) hehe Men jeg skal bytte bærearmene uansett,da jeg har kjøpt nye som er forsterket fra original;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Dette blir virkelig en uke preget av tortur for meg.. Senkesettet ble sendt forrige fredag, og jeg venter i spenning som en liten unge. Håper også Hottuning husket å sette ned verdien på settet, ellers har jeg ikke penger til å hente det :( Hottuning .eu til meg vis detaljer 22:16 (14 timer siden) Svar they have been dispatched last friday, I hope the wsarehouse did get my message in time that they had to change the ammount. Normally they do. So I hope they did this time. Best regards, Louise Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Haha, sjekka nettopp vinterhjula mine, og der er jo boltsirkelen 4x100! Har jeg blitt lurt? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Ha, fått hjul til Golf/TT du :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg