Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 3.8 bar bensin med 968 dyser!? Er ikke det LITT mye folkens? Er register reima satt rett på? Vi drev med reg rem bytte på en cosworth i går. Når eksos kammen stod 1 tann feil så jaget den og stoppa etter den fikk litt gass. Jeg har liksom 4.3bar på min med orginale B23ET dyser og de er 300cc. Da holdt det akuratt til 234hk på svinghjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Justert ventilene dine rett? Noen andre idere ?? haster ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 3.8 bar bensin med 968 dyser!? Er ikke det LITT mye folkens? Er register reima satt rett på? Vi drev med reg rem bytte på en cosworth i går. Når eksos kammen stod 1 tann feil så jaget den og stoppa etter den fikk litt gass. Jeg har liksom 4.3bar på min med orginale B23ET dyser og de er 300cc. Da holdt det akuratt til 234hk på svinghjulet. mener 300 oppsette skal ha 3,8 reima stå helt rett .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Skjønner frustrasjonen din! Driver å må få min bil klar til avreise i morgen kveld. Må til og med ta fri fra jobb i morgen for å gjøre den ferdig!! Du har nullstillt hjernen etter å ha byttet div deler? Feilkoder forsvinner ikke uten du har nullstillt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Du har jo ikke 300 oppsettet når du mangler chip og intercooler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Skjønner frustrasjonen din! Driver å må få min bil klar til avreise i morgen kveld. Må til og med ta fri fra jobb i morgen for å gjøre den ferdig!! Du har nullstillt hjernen etter å ha byttet div deler? Feilkoder forsvinner ikke uten du har nullstillt den. ja jeg blir så forbanna alt jyssom klart bare noe dill igjen . nei jeg får lyst til å grine he ..men den skal straffes når den sviver greit for å si det milt ! hehe:D har prøvd å holde den inne 15 sec å tatt av stømmen over natta ingen hjelp i det hele tatt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Du har ikke en dump ventil som lekker eller suger falsk luft? Du har ikke t-stykke på noen vacuum slanger? (dump, wg, btr, måler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Du har jo ikke 300 oppsettet når du mangler chip og intercooler! jeg har cooler svær alucooler gjor masse med den .. nei chippen venter jeg med til den sviver greit ! http://i294.photobucket.com/albums/mm84/jofrode/24062008105.jpg bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Du har ikke en dump ventil som lekker eller suger falsk luft? Du har ikke t-stykke på noen vacuum slanger? (dump, wg, btr, måler) nei har ikke dump. ingen t-stykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Linken virka ikke. Ok, ehh...mmmmm... Du har svinghjul og sensorer fra lh2.4 motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Linken virka ikke. Ok, ehh...mmmmm... Du har svinghjul og sensorer fra lh2.4 motoren? yes alle giver å alt er tatt av en motor som sveiv fint . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Linken virka ikke. Ok, ehh...mmmmm... Du har svinghjul og sensorer fra lh2.4 motoren? nå kan du prøve linken ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Nå begynner det å gå opp for alternativer her.... Får du turbotrykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofrode Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Nå begynner det å gå opp for alternativer her.... Får du turbotrykk? ja får det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Snadder motor! Men hvor er lambdaen din!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg