djanrune Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hei folkens! eg sitte og vuredera og kjøpe meg Scoprio 1990 model :D skal brukast til prosjekt.. skal begynne med og ta rusta i hjulbuene først. Legger ut noken bilde av bilen :) kom med forslag te ka eg kan jer me bilen.. men må fyst håpe eg får kjøpt den men kom me forslag sånn at eg veit ka eg kan jer me den :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Hva betyr DOCH?? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabirkeland Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Hva betyr DOCH?? dobble overligende kam akslinger Siter 74" VW Boble 1303s - Prosjekt en eller annen moped i ca 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg