Gå til innhold

Fanger corrado

Ranger emnet


Romlepung

Anbefalte innlegg

Hei har en diedrich rs2 fanger til corrado, men det er ingen fester inni fangeren. er bare to "vinkler" på hver side av fangeren, rett ved skjermene, noen som har vært borti noe lignende før ? eller har noe forslag til hvordan jeg kan få montert den ?

 

Mvh. Ole thomas

Golf II 1,8 Turbo

Corrado 1,8 Turbo

W210 280 4-matic

W124 300te 4-matic

W123 200te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo ole thomas :)

 

cluet er vel å få festa org. jernet på en måte..hmm, kanskje få bolta den fast så det ikke blir synlig noen sted.

 

Du kan jo høre med EliteCorrado, mener han har/hadde RS fanger på sin bil..

 

hallo, Morten ;)

Jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve "pakke" inn jernet med glassfiber, sånn at det sitter ordentlig. Får se åssen det blir i førsteomgang, så får jeg heller kjøpe en ny, hvis ikke det blir no greie på det. i morra blir kanskje bilen lakka da.. ;)

Golf II 1,8 Turbo

Corrado 1,8 Turbo

W210 280 4-matic

W124 300te 4-matic

W123 200te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo ole thomas :)

 

cluet er vel å få festa org. jernet på en måte..hmm, kanskje få bolta den fast så det ikke blir synlig noen sted.

 

Du kan jo høre med EliteCorrado, mener han har/hadde RS fanger på sin bil..

 

Gravde ut all innmaten fra original fangeren, regner med at du har denne liggende?

Da passer nemlig fremre fester og eventuelle lykter.

Bakre feste passer nok ikke, da bør du bruke de feste ørene som er på den nye fangeren. Bruk tapetkniv, beste middelet som er. Brukte tec7 på den nye fangeren

Bilde0361.jpg

DSC00662.jpg

skutvik.jpg

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravde ut all innmaten fra original fangeren, regner med at du har denne liggende?

Da passer nemlig fremre fester og eventuelle lykter.

Bakre feste passer nok ikke, da bør du bruke de feste ørene som er på den nye fangeren. Bruk tapetkniv, beste middelet som er. Brukte tec7 på den nye fangeren

Bilde0361.jpg

DSC00662.jpg

skutvik.jpg

 

Okey, da skal jeg prøve det i morra, men hva slags innmat var det du gravde ut ? av orginal fangeren ?

Golf II 1,8 Turbo

Corrado 1,8 Turbo

W210 280 4-matic

W124 300te 4-matic

W123 200te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler bilde av dette her og nå...

Denne plastbiten holder selve "støtfangerkåpa" mot bjelken.

Denne biten holder også tåkelykter og blinklys. Dette er nok en viktig bit, ellers blir det virkelig tarvelig montering.

Denne er klipset fast i stålvangen. Denne løsningen er også brukt på bakfangeren, der kan du smugtitte litt....

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår