deBlackKnight Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 er det noen her som har noe erfaring med de modelltilpassede basskassene fra BS? passform til bilen, lyd osv. Vurdere å kjøpe en sånn en, men ville høre om noen har no erfaring med disse først? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=MXSWBM01&vg=11343&vgpath=Varekategorier/48/21/11343 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Er ingen basskasse det der ser det ut som... kun et panel du kan skru fast en subwoofer eller to i. Kasse under må du lage selv, om ikke sub'ene dine tåler å spille free-air. Tilbyr noe tilsvarende fra en annen produsent selv, og de er stive og fine i finishen, men det er altså litt egeninnsats som må til i tillegg. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deBlackKnight Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 ja, så på det jeg også, må nok lage kasse bak der selv. Er det vanskelig å tilpasse en kasse til å passe bak sånne? Hva som skjer hvis sub'ene ikke tåler free-air da? og åssen kan jeg vite om de tåler det? Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men et sted må man jo begynne;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iztrix Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Vanskelig? Hmm den så litt slik rart forma ut til at du skulle enkelt få det til med sponplater eller mdf, men med litt pappmaler kan alt gå ann. Da kan du lage maler og lage deg en trekasse under og forsegle med lim/tec7 og skru gjennom frontplata og pusse over igjenn med plast og tilslutt lakke. Det er ivertfall et forslag da :) Siter 1988 Nissan Sunny (Bilstereobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Generelt dårlig erfaring BS. dårlig å få svar, Ekstremt land leveringstid og de vet aldri noe når du først får tak i dem :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg